Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Billy had wel mooie tandjes schijnbaar haha.
Vandaag 2 weekjes oud ook alweer! 

Ik geniet er ook zó enorm van!!!
Tis dan ook héél erg moeilijk om ze niet allemaal te houden

Heb daar eigenlijk nooit goed gekeken naar de knaagdierspullen!
En straks weer even kerstzooi inslaan
Want onze schuur is denk ik wel voor de kerst klaar
Kan ik die ook mooi gelijk omtoveren
En dat was zo megaslim!! Had nu eigenlijk een hokje te kort, dus heb 1 vrouwtje bij een stabiel stelletje gezet, waarvan ik dacht dat de karakters wel zouden klikken, en kijk!!
Weet nog niet hoe dit zal gaan als de hormonen weer opspelen of zelfs wanneer ze een nestje krijgen, maar dat duurt nog weer even. In de lente pas weer, dus heb nog genoeg tijd om daar info over in te winnen

Dat heb ik nu toevallig ook en gaat echt heel goed!
Maar met 2 voedsters.... haha achja, we gaan het meemaken!
Ze zijn in ieder geval helemaal gelukkig zo
Dankjewel 
Kunnen ze geënt mee naar hun nieuwe huisje
_Tarzan schreef:Utopia, dat was ik
Er zijn meer fokkers die gewoon hele groepen konijnen hebben met gecastreerde rammen en de voedsters bevallen gewoon in de groep, krijg je schijnbaar ook sociale kleintjes van.
Wat fijn om te lezen dat mijn tip geholpen heeft hihi
Hier alles goed/rustig met de konijntjes, ze moeten alleen weer geent worden ... duur grapje altijd weer
Voordeel van lid zijn van een kleindiervereniging

Maar alleen vond ze het duidelijk niet leuk, ze had heel haar hok overhoop gehaald!
En nu is ze echt weer gelukkig
Dat is zó fijn!!
En dat rammetje voelt zich de koning 
Maar ze hebben ook info-avonden enzo, vond ik ook wel interessant! Ik weet eigenlijk niet of ze ook mensen accepteren die 'gewoon konijnen hebben'.... ik heb me wel echt als fokker aangemeld.. maar dat zou je misschien gewoon 's moeten vragen... 6 konijnen enten is niet grappig nee, met dierenarts tarieven...