. En zaterdag gaan we konijn nummer 5 halen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. En zaterdag gaan we konijn nummer 5 halen
mirim schreef:Niet om het een of ander...maar mijn konijnen komen beiden uit midwoud.
De vraag naar gecastreerde rammetjes kan ik wel verklaren als er interesse naar is.
Ik ben er een paar weken geleden geweest om na het overlijden van mijn konijn een nieuw vriendinnetje te halen voor mijn rammetje. En ben een beetje op de hoogte van de konijntjes die er nu zitten en waarom.
Es_ther schreef:Omg erg hè.
Laatst waren de paprika's op, dus kregen ze broccoli.
Ik heb nog 1 cavia over, z'n maatje is dood en elk andere cavia joeg hij echt weg..
Maar goed, meneer keek me ook echt aan van; wtf, wat geef je me nu?!

Eoweyn_x schreef:mirim schreef:Niet om het een of ander...maar mijn konijnen komen beiden uit midwoud.
De vraag naar gecastreerde rammetjes kan ik wel verklaren als er interesse naar is.
Ik ben er een paar weken geleden geweest om na het overlijden van mijn konijn een nieuw vriendinnetje te halen voor mijn rammetje. En ben een beetje op de hoogte van de konijntjes die er nu zitten en waarom.
Ik ook. En tjonge wat een hoop ellende.
De vraag maar gecastreerde rammen valt makkelijk te verklaren, als de opvang te leeg is gaat ze marktplaats afspeuren. Komt ook alleen maar omdat alles binnen een paar dagen geplaatst wordt.
, gok toch iets met de tandjes ze liet ook stukjes brok vallen en na 1 had ze er wel genoeg van maar toen ik binnestond gingen haar kaken toch op en neer
Ze is niet mager toch?
, maakte haar bak schoon vandaag en het rook serieus naar paardenmest en krijg de lucht niet van mijn handen 
, konijnen zijn best gevoelig
.
Helaas moest ik smiddags werken waardoor ik niet naar de DA kon gaan. Ik heb hem dus voor dood achter moeten laten en voelde mij vreselijk!

. Als ik het doe, ga ik sowieso voor twee koppels. Een groep lijkt me nogal moeilijk
. Ik ga dan sowieso daar kijken of het klikt, en dan ga ik ze misschien toch maar op koppelvakantie sturen
, aangezien ik het toch maar eng vind om ze zelf te koppelen. Nu moet ik mijn ouders nog wijsmaken dat dit echt wel de juiste oplossing is
. (Zij denken dat twee rammen ook nog prima samen kunnen, en dat ze anders maar allebei alleen moeten blijven zitten
. Dan doe ik eigenlijk nog liever één van de twee weg en neem een voedster id plaats, ook al vind ik zoiets echt niet leuk.) Iemand tips om er over te beginnen?
anders was het er wel één geweest.
.
. Bedankt voor de tips!
: https://www.2dehands.be/dieren-toebehor ... 04812.html en https://www.2dehands.be/dieren-toebehor ... 03650.html