Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Marcella schreef:Stro beter niet doe. Tenzij je bloedluis wil kweken.
Kan ik de winter geen kwaad
Daar hebben ze echt geen last van. Hooguit rassen met enorme kammen en lellen dat je die iets in de gaten moet houden dat die niet bevriezen, maar dan hebben we het wel over heel koud natuurlijk
Citaat:Ik denk dat ze in de winter ook gewoon minder zandbadderen. Hier is dan ook al het zand nat. Als het dan droog weer is en het is wat in gedroogd en vooral het is zonnig, dan gaan ze hier weer badderen.
Wat voor zandbak heb je gemaakt voor ze?
Wat een helden zijn het ook.

Afgelopen week heb ik 9 hanen geslacht, deze hebben liggen besterven in de koelkast. vandaag mogen ze de vriezer in
Marcella schreef:Eerst de oude toom inspuiten met deo en dan nieuwe kip en alles bij elkaar laten.

LWDaisy schreef:Ik denk dat ik de nieuwe met de duts apart ga zetten overdag, en ze tegen de avond allemaal samen los in de tuin. Broody moody Taytay blijft waarschijnlijk toch in haar hok zitten als ik haar laat kiezen. Met de Wyandottes verwacht ik geen problemen. En dan in het donker allemaal samen in het nachthok