Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Gisteren is de echo geweest en ze is in verwachtingDe fokker weet nog niet hoeveel dus ze gaan nog een echo of een foto maken een week voor ze moet bevallen. Maar zo blij al!
KimD schreef:Flux schreef:Gisteren is de echo geweest en ze is in verwachtingDe fokker weet nog niet hoeveel dus ze gaan nog een echo of een foto maken een week voor ze moet bevallen. Maar zo blij al!
Gefeliciteerd! Ik had het al gehoord ja!Ben benieuwd! Er zijn zoveel nestjes kortharen op het moment dat de wachtlijsten zowat leeg zijn.
![]()
De fokker van Dana verwacht twee nesten, de zus van Dana is net bevallen en bij jullie wordt er ook een nest verwacht. Echt absurd!
En dan is natuurlijk net ons nest geweest en het nest van Anita.
Dat komt echt maar zelden voor joh!
cursebreaker schreef:Oshaa
Heel tof vooruitzicht hoor, echt wat een droooom!! Kan al niet wachten om jullie wandel/ontdekkingsavonturen foto's te zien als je de omgeving gaat verkennen. Ik ben maar een beetje jaloers ofzo hihi. Scheelt denk ik wel enorm dat je al ervaring hebt met verhuizen naar zo'n land en met Beer zal het denk ik misschien nog wel veel beter gaan als je zou verwachten, wie weet. Gaat vast goedkomen!!
\
Oshaa schreef:cursebreaker schreef:Oshaa
Heel tof vooruitzicht hoor, echt wat een droooom!! Kan al niet wachten om jullie wandel/ontdekkingsavonturen foto's te zien als je de omgeving gaat verkennen. Ik ben maar een beetje jaloers ofzo hihi. Scheelt denk ik wel enorm dat je al ervaring hebt met verhuizen naar zo'n land en met Beer zal het denk ik misschien nog wel veel beter gaan als je zou verwachten, wie weet. Gaat vast goedkomen!!
\
Een droom is het zeker. We hebben besloten te gaan zoeken voor een huis iets verder van de uni (15 km), maar echt aan de bergen / bossen / regional parks (best wel een beetje de wildernis al). We zaten op de wildlife spotter website te kijken, en er zitten daar best veel zwarte beren en cougars. Best wel spannend allemaal!
Ik denk dat Beer het er fantastisch gaat vinden. Alleen eerst die reis....
Gave foto's van je wandelingen! En succes met het trainen - komt vast goed!
-------------------------------
Heeft iemand ervaring met natuurlijke middelen tegen vuurwerk stress? Het is ons aangeraden om hiermee 3 maanden op voorhand mee te beginnen voor de vliegreis straks, maar heb geen ervaring met de verschillende middeltjes.
CBD olie is me ook aangeraden, maar ken het totaal niet voor gebruik bij honden.
SusanH schreef:Ik kreeg de tip van mijn moeder om buiten te zeggen plas doen. Klinkt heel suf maar als ik nu plas zeg plast ze gelijk. Ik zou hem ook vaker buiten zetten. Goed opletten zodra hij zijn ogen open doet, oppakken en buiten zetten. En heeeeel uitbundig belonen als hij het goed doet. Coco had met die storm twee keer een ongelukje in de avond. Maar ik denk idd het weer want het gaat nu gewoon weer goed.
Wij zijn lekker erop uit gegaan met dit heerlijke weer. Coco vindt het bos erg leuk.