Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:jawel, kan best wel goed gaan.
ik heb het ook wel eens gedaan, wel elke week waterwissel en zodoende geen nitrietpiek gehad.
juist om andere redenen wel eens dode of zieke vissen gehad.
dat kan altijd gebeuren hoe verdrietig ook.
ellepel schreef:nou ik vond ze er op lijken, maar dat klopt ook wel een beetje.
Melyoramel schreef:@ Joanieke - welke levertijd hadden ze bij jou aangegeven voor je shallow aquarium? Ik moet volgens mij nog steeds 7 weken (ze hadden 10 weken aangegeven), maar het duurt laaaaaaaaaaang![]()
Ik zit er steeds meer aan te denken om mijn shallow alleen met de Pygmy corydoras te doen. Gewoon, hop, stuk of 20 erin. Ik denk dat ze dan super leuk gaan scholen. En kijken of ik ze aan het kweken krijg![]()
![]()
En dan een paar Amano garnalen om de algen weg te werken.ellepel schreef:nou ik vond ze er op lijken, maar dat klopt ook wel een beetje.
Ik vind ze ook allemaal hetzelfdeNu zal ik de echte kenner wel op mijn dak krijgen, maar heh, op het eerste gezicht zie ik het echt niet
J0anieke schreef:="ellepel"]
8 weken zei die bij mij.
Ik weet nog niet welke visjes ik erin ga doen. 14 cm (en dan moet er ook nog een bodem in) is wel heel ondiep enzo. Al las ik alwel dat diepte minder belangrijk is dan lengte voor de meeste vissen. Ik heb nu sundadanio axelrodi in mn hoofd. Maar ze zien er bij de zoo&zo zo anders uit dan op Google (bij zoo&zo veel zwarter). Twijfel of dat wel echt sundadanio zijn daar..
Mooie vis ellepel!!
J0anieke schreef:Zit er Monte Carlo tussen? Je hebt wel planten gekozen die CO2 nodig hebben, hou daar straks dus wel rekening mee als je je bak gaat opzetten..
L_Rivaldo schreef:J0anieke schreef:Zit er Monte Carlo tussen? Je hebt wel planten gekozen die CO2 nodig hebben, hou daar straks dus wel rekening mee als je je bak gaat opzetten..
Ja daar heb ik er 2 van. Ik was eigenlijk niet van plan een co2 installatie aan te schaffen. Of kan het ook met vloeibaar?
Ik heb inderdaad gewoon wat gekozen wat mijn leuk leek. Er stonden ook geen namen bij.
L_Rivaldo schreef:Die wormpjes zijn wat minder, hoe kom je daar vanaf?
Welke is de monte carlo want ze lijken best veel op elkaar op het internet.
Tussen deze 2 twijfel ik.
[ [url=m/cDsfqB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bnivPH.jpg]Afbeelding[/url] ]