Camera van beneden naar boven gedaan zodat ie op mijn bed kan slapen. Krijg niet t idee dat ie t erg vind.
Als ik weer ben van werk gaan we lekker wandelen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oshaa schreef:De KVV bestelling is hier toe gekomen - nu nog even uitvogelen hoe het te snijden.
Heb er 10 kg kippennekken bij besteld, alleen is dat één klomp kip geworden. Ga zo maar even hakken, zodat het iets handzamer wordt.
Morgen vragen ze op werk hoe mijn vrije dag was, kan ik antwoorden dat ik de hele dag vlees heb gehakt voor de hond.
Beer was al bezig met één van de dozen open te breken terwijl ik ze naar binnen aan het dragen was. Ondanks dat het diep bevroren is rook het denk ik al lekker
CupCakes_ schreef:Heel tof Kim
Hier zitten we verplicht in quarantaine. Collega is positief getest en ik ga morgen getest worden. Vind Jip uiterst vervelend natuurlijk
xLaraaj schreef:Ooh gefeliciteerd Kim! Birder was het zeker? Dacht altijd dat je weer voor een schot ging gaan![]()
En hoezo jij doet niet aan kerst ?!
cursebreaker schreef:Even snel tussendoor.
Ik laat de rollen even een uurtje buiten de vriezer liggen, snij het dan en plaats het dan gelijk terug in vriezer of ijskast. In dat uurtje tijd ontdooien ze net genoeg om ze te kunnen snijden en zo heb je ook nog geen bloed wat eruit kan lopen. Ik heb wel nog handschoenen aan met het klaarmaken van alles.
Heel erg benieuwd hoe het jullie en Beer gaat bevallen! Arya snuffelt de bevroren rollen ook altijd al helemaal af idd, ruiken ze goed haha.
Oshaa schreef:Het is gelukt met behulp van een zaag en hamer. Hij vindt het in iedergeval al super lekker. Nu vier weken puur kvv + vleessnacks / trainers en dan kijken of we deels brok weer doen. Zeker met oog op de meerdaagse hikes die we willen doen is vers vlees niet handig. Maar we gaan eerst maar eens kijken hoe het gaat. En uitzoeken hoe ik de squirrel challenge met vers vlees kan doen en de geur van pens van mijm handen en kleren kan krijgen...
kiwiwitje schreef:Skippy01 schreef:Haha, ik vind kale collies op basis van jouw verhalen de leukste hoor ik al![]()
Dana klinkt als de hondenversie van mijn pony 'ik kan het wel, ik doe het ook wel, maar laten we het wel ff leuk houden, op mijn tempo'
Haha boellie is ook zoik vind t heerlijk
kiwiwitje schreef:Ga eens met boellie een balletje gooien. Gegarandeerd plezier. Boellie rent achter de bal aan maar brengt hem hoogstens 1x terug. En zodra jij dan denkt ik zal die bal wel ophalen dan pakt ie hem en rent ie weer weg
Skippy01 schreef:kiwiwitje schreef:Ga eens met boellie een balletje gooien. Gegarandeerd plezier. Boellie rent achter de bal aan maar brengt hem hoogstens 1x terug. En zodra jij dan denkt ik zal die bal wel ophalen dan pakt ie hem en rent ie weer weg
![]()
Terrier zeker?
Toby kan echt 1 miljoen keer apporteren, maar denkt wel aan zichzelf: soms brengt hij hem in één keer vol gas en legt hem zo in je handen, soms gaat hij tussendoor even water drinken, plasje plegen, wat vogels wegjagen. Maar hij blijft de bal wel brengen