Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hopelijk valt het mee!! 
Maar Poespoes verveelt zich snel en we hebben gewoon geen tijd om haar constant te vermaken. Denk spelletjes doen we al met haar maar die kent ze inmiddels allemaal al.
Vanmiddag komt er weer een nieuwe overigens. Maar hiermee zou ze wel wat meer energie kwijt kunnen.. SimoneeM schreef:Ik wil heel graag zo’n loopwiel, maar mn vriend legt me om geloof ik![]()
Het heeft wel wat training nodig volgens mij. Niet alle katten vinden het wat. Ik meen dat er een we shop is waar je het eerst kunt proberen, maar ik zou niet meer weten welke dan...
Captain schreef:SimoneeM schreef:Ik wil heel graag zo’n loopwiel, maar mn vriend legt me om geloof ik![]()
Het heeft wel wat training nodig volgens mij. Niet alle katten vinden het wat. Ik meen dat er een we shop is waar je het eerst kunt proberen, maar ik zou niet meer weten welke dan...
Ja hadden we gezien.. Zit in België.. 2,5u rijden.
Ja dat werkt niet
.
Ze zijn helaas zo duur ja, anders had ik er ook graag eentje aangeschaft, alhoewel als ze hier van de voorkamer over de gang naar de keuken rennen dan kunnen ze toch ook wel een heel eind rennen haha durf niet te zeggen hoe lang de gang is maar toch denk wel een meter of 10 minimaal
Isabel_k schreef:Ik lees al even mee maar nu mag en kan ik mij officieel melden! Na altijd thuis katten gehad te hebben ga ik op mijzelf wonen en wil ik graag een kat.![]()
Ik ben stiekem al aan het rondkijken én ga misschien zelfs al kijken. (Ik kijk al sinds maart rond op verschillende sites en zo. Maar omdat ik nu écht ga verhuizen is het tijd)
Isabel_k schreef:Ik lees al even mee maar nu mag en kan ik mij officieel melden! Na altijd thuis katten gehad te hebben ga ik op mijzelf wonen en wil ik graag een kat.![]()
Ik ben stiekem al aan het rondkijken én ga misschien zelfs al kijken. (Ik kijk al sinds maart rond op verschillende sites en zo. Maar omdat ik nu écht ga verhuizen is het tijd)
Ik heb wat pagina's op Facebook en het asiel gevolgd op Facebook, maar ik kijk niet dagelijks op die pagina's of er al iets is zeg maar.
zo leuk dat je eindelijk je eigen huistijger kan gaan adopteren.