Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:Inmiddels is het wel duidelijk dat onze hamster geen knuffel hamster wordt, en zelfs een kijkhamster is wat teveel gevraagd.
Dit is geen klacht trouwens, wij hebben heel veel lol met Stilton.
Ken je in de dierentuin van die terraria waarvan je het vermoeden hebt dat er niets inzit na 5 minuten kijken en dat je vermoed dat ze er gewoon een bordje bij gehangen hebben![]()
, dat is onze hamster.
Hamster is dol op gangen graven, hele stelsels. En vanaf een uur of 2 's nachts is hij wakker , ergens 's middags ook een keer , meteen beetje geluk zien we hem dan.
Eten strooien we overal in zijn hok, en dat is 's ochtends magisch verdwenen, nieuwe gangen ontstaan, katoen gepluist, bedekking verplaats En rennen doet hij ook diep in de nacht ( heel soms horen we hem)
Ik heb veel ervaring met tam maken ( half wilden ratten gehad bv ). Maar Stilton wil niet tam worden. Stilton durft heel soms iets lekkers aan te pakken uit m'n hand en meer wil hij niet ( voorzichtig aaitje over z'n ruggetje ) dan gaat hij gillen en als dat is gebeurd, laat hij zich zeker twee dagen niet meer zien.
Zijn gillen klinkt als een telefoon op trilstand die op een tafel ligt, extreem schattig dat wel.
Hij woont 6 weken bij ons... ik denk dat hij een ontzettend gelukkig leven gaat hebben... maar vooral voor zichzelf
__Sannne schreef:Ohh wat een mooie hamster heb je Eleeke!
Hier afgelopen zondag de zoektocht naar Eevee opgegeven. Ik had overal in het appartement huisjes en schuilplaatsjes staan voor haar, mocht ze toch nog ergens gezeten hebben, maar deze heb ik opgeruimd. Ze is nu al 12 dagen kwijt. Heb ook haar hok leeg geschept, dus er staat nu een lege bak ik de woonkamer. Heel verdrietig allemaal. Had haar liever dood gevonden, dan kun je het tenminste afsluiten.
_Christina schreef:Dat gekrijs vind ik echt engHammstein heeft één keer staan krijsen, toen ik opruimde wat hij uit z'n hol geduwd had. Ondankbaar meneertje
__Sannne schreef:Ohh wat een mooie hamster heb je Eleeke!
Hier afgelopen zondag de zoektocht naar Eevee opgegeven. Ik had overal in het appartement huisjes en schuilplaatsjes staan voor haar, mocht ze toch nog ergens gezeten hebben, maar deze heb ik opgeruimd. Ze is nu al 12 dagen kwijt. Heb ook haar hok leeg geschept, dus er staat nu een lege bak ik de woonkamer. Heel verdrietig allemaal. Had haar liever dood gevonden, dan kun je het tenminste afsluiten.
StalNollie schreef:Ik volg! Onze oudste roept al weken een hamster te willen. Nu alle dieren hier zoveel mogelijk gehouden worden zoals het hoort. Ben ik me aan het inlezen en gaan we een paar keer kijken of hij überhaupt wel hamsters vast durft te houden.
Nu zie je vele standaart lelijke fel gekleurde kooien die me niet aanstaan maar dit hier geweldig.