Ik ben dus gelukkig niet de enige die wel eens er tegen aan loopt dat het op straat allemaal een beetje anders loopt dan je zou hopen haha. Ik doe in ieder geval mijn best om iedereen ruimte te geven en te zorgen dat het voor mijn honden goed gaat, nu nog hopen dat dat kwartje ooit eens bij een ander valt.
Ooit iemand gehad en die zei, 'Ja ik laat mijn hond daar altijd lekker los lopen maar ik krijg hem nog niet goed terug geroepen, hahahahaha, maarja hij komt vanzelf weer. Hij luistert wel hoor! Maar als hij een hond ziet dan hoort ie mij niet meer', dus ik sta daar heel serieus, 'Nou als je mijn hond tegen komt heb je een groot probleem'. Het is voor mensen maar heel moeilijk te begrijpen dat een hond niet altijd met alle andere honden wilt zijn.
Nynkster, al lekker genoten vanochtend! Vanwaar specifiek een werklijn er bij? Uit nieuwsgierigheid.
Simoonzel, paar uurtjes komt toch wel goed. Hier zijn we net ook uit eten geweest en heb continu de webcam erbij gehad. Maar ik zat me druk te maken en zij lagen te pitten
Lukasje, als je specifiek voor de teef ging die eigenlijk niet zo leuk is, dan zou ik er niet voor gaan. In mijn ogen moet je gevoel gelijk goed zitten.
Suze_, wat heb je toch heerlijke hondjes!