Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimvicious schreef:Mooie kist kiwiwitje ! Lijkt me zo gaaf ooit een nestje te fokken maar ook zo ontzettend veel werk haha. Hoe doen jullie dat? Neem aan dat 8 weken vakantie nemen er niet zomaar in zit haha.
Overigens hier de vorige hond altijd met een grote zwarte kong in zijn bench gehad of zo'n grote nylon ring en verder niks. Better safe than sorry... Dat zal met Skye niet anders gaan straks.
kiwiwitje schreef:Wat je wel kan doen is hem iets geven waar hij even op kan knagen (bijv. een pensstaafje). Dat aan hem geven en als hij het op heeft vertrekken/hem achter laten. Meestal vallen ze na t kauwen ook in slaap.
Het lijkt een hele fijne pup!
De werpkist is net binnen gekomen!Was eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling. Maar kwamen deze tegen en hebben besloten hem toch te bestellen. Als deze ronde met Chick niet lukt dan hebben we natuurlijk nog een ''herdekking'' die we kunnen proberen en anders komt er waarschijnlijk een tweede teefje dit jaar of volgend jaar. Dus toch maar de bestelling gedaan!
Uiteraard kan de zijkant gewoon dichtgemaakt worden.
[ [url=m/zjTjTb.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Kimvicious schreef:Mooie kist kiwiwitje ! Lijkt me zo gaaf ooit een nestje te fokken maar ook zo ontzettend veel werk haha. Hoe doen jullie dat? Neem aan dat 8 weken vakantie nemen er niet zomaar in zit haha.
Overigens hier de vorige hond altijd met een grote zwarte kong in zijn bench gehad of zo'n grote nylon ring en verder niks. Better safe than sorry... Dat zal met Skye niet anders gaan straks.
Mijn vriend zal thuis zijn vanaf het moment dat ze mag gaan bevallen en de eerste week van de pups. Verder werk ik vanuit huis en kan ik al mijn tijden zelf indelen(voordeel van een eigen bedrijf). Dus dat maakt het een stuk makkelijker. Maar voor ons zal dit ook het eerste nestje worden. Dus het is sowieso allemaal heel spannend.
mvdende schreef:dierenfan schreef:Zooo net 5 nieuwe rogz for dogz halsbanden besteld. Erg leuk ander formaat hond haha. Waren in uitverkoop hoor
Ik heb 2 nieuwe halsbanden, 2 id-tags en 1 jachtlijntje voor €19,00 op AliExpress gekocht. Skip wordt weer verwend.
dierenfan schreef:dierenfan schreef:Zooo net 5 nieuwe rogz for dogz halsbanden besteld. Erg leuk ander formaat hond haha. Waren in uitverkoop hoor
Ik heb 2 nieuwe halsbanden, 2 id-tags en 1 jachtlijntje voor €19,00 op AliExpress gekocht. Skip wordt weer verwend.
mvdende schreef:dierenfan schreef:
Durf dat niet echt veel aan van aliexpress gezien de karakters en krachten van mijn honden. Ik heb wel sinds kort 2 lijnen van 2 meter via aliexpress van true love. Deze had een pension hond bij en ik was om haha. Maar gebruik deze voornamelijk bij Kymo en dat is hondje van 14 kg en simpel karakter haha