Zoe_97 schreef:wat leuk!
Ik duim mee kiwiwitje! Bij de fokker van kenai waren ook 2 teven gedekt, 1 gelukkig zwanger, andere leeg. De combi die k op het oog heb is pas voor najaar/bein 2019 waarschijnlijk. niet erg, ik heb mijn handen al vol ana mijn 2 patatjes, dus hoe langer het duurt hoe beter :p (moet ook geen 5 jaar duren natuurlijk :p ).
Haha 5 jaar zou wel lang zijn inderdaad haha!
. De combi die k op het oog heb is pas voor najaar/bein 2019 waarschijnlijk. niet erg, ik heb mijn handen al vol ana mijn 2 patatjes, dus hoe langer het duurt hoe beter :p (moet ook geen 5 jaar duren natuurlijk :p ).
Bibi meer een koosnaam.

ALs ik wil heb ik binnen een maand een pup hahah, maar van en andere combi. Ook een hele leuke, maar met die teef heb ik niet de klik als ik met de teef waaran ik een pup wil wel heb. Ook ken ik de reu van de combi die nu geboren gaat worden niet persoonlijk, maar is een iets actievere dan gemiddelde hond. De reu die op de combi gaat die ik wil ben ik helemaal gek van, het is zo'n schatje. Ik heb hem zelfs al op show mogen uitbrengen, dus die combi heeft voor mij een stapje voor en daar wacht ik graag wat langer op.