Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou_ schreef:Ik ken iemand met een hond van Rianne van Tiggelen, staart was in het nest wat mee gebeurd dus hebben ze geamputeerd echt zo mega zonde.
Het is maar net wat voor soort Aussies je hoort en daar kun je een beetje op oriënteren per fokker. Ik zie ook fokkers die Aussies fokken die bijna effe zijn, dat is echt niet mijn ding. Vind dat niet mooi. Een aussie is voor mij duidelijk merle of duidelijk tri maar niet 1 of 2 kleuren.
WenK schreef:Ik was echt vergeten hoe intensief die puppyperiode was. Het is wel heel erg leuk hoor. Gelukkig zijn de nachten ook weer wat beter al. 2 nachten amper geslapen (mede met dank aan een lek luchtbed), maar nu ging ze gister meteen stil haar bench in om 23.00 en bleef stil tot 06.30. Verder loop ik er de hele dag achteraan; alles gaat dat bekkie in en overal kun je mee spelen. Natuurlijk moeten we ook alles onderzoeken en meemaken en dus mag ze al regelmatig mee op stap. Van de week kennis gemaakt met een konijn, kippen en peuter (en dat was fantastisch om te zien hoe die met elkaar omgingen), regelmatig bezoek gehad en haar mee gehad met les geven.
keona schreef:Ja dat moet je meteen afleren.maar ken meerdere aussies die zulke dingen gedaan hebben.