Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:21

Wilde ook niet perse een afspraak maken voor nu maar wel een afspraak vast leggen omdat ik alleen op vrijdag vrij ben en het is best druk daar.
Vind hem ook nog zo baby, maar ben veelste bang dat ik straks te laat ben en dat die dus gaat sproeien.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:28

Jullie hebben èn geen andere katten in huis èn hij komt niet buiten (toch?) dus eigelijk heeft ie helemaal geen reden om te sproeien.

Maar alvast een afspraak maken kan altijd natuurlijk! Ben je iig mooi op tijd :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:29

Nee beide klopt, geen andere kat en hij komt nog niet buiten. Maar zet de afspraak wel vast voor ergens in april ofzo! Dan staat het in iedergeval al vast.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:32

Kun je je er vast op voorbereiden :P

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:02

Vind het niet spannend hoor haha! Vind t wel interessant, ik ga ook vragen of ik erbij mag zijn, ik heb welleens vaker met hun meegelopen dus ben benieuwd.

Ik vind het enger als die straks naar buiten gaat. Maar daar is echt geen andere oplossing voor.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:41

Potverdorie zeg, 3 kittens hebben een "plakoogje" en ondanks vele schoonmaken en zalven wil het maar niet weggaan :(

Zometeen de 1e kittenkoper, ze komt haar keuze vast maken

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:39

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:43

En toch voelt het vreemd als je je mannetje achter moet laten bij de dierenarts.. Ik ben blij dat ik ze om 1 uur al weer kon halen 's middags.
Erbij zijn is dan wel weer interessant, al heb ik er een aantal gezien tijdens een stage bij de DA. De narcose geven en kat voorbereiden duurde langer dan het castreren zelf :=

Wat vervelend Yom! Er gingen wel wat oogvirussen rond hoorde ik vanmorgen, hopelijk zijn ze er snel vanaf.
Is er inmiddels al een katje gekozen?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:04

Froukje1993 schreef:
En toch voelt het vreemd als je je mannetje achter moet laten bij de dierenarts.. Ik ben blij dat ik ze om 1 uur al weer kon halen 's middags.
Erbij zijn is dan wel weer interessant, al heb ik er een aantal gezien tijdens een stage bij de DA. De narcose geven en kat voorbereiden duurde langer dan het castreren zelf :=

Wat vervelend Yom! Er gingen wel wat oogvirussen rond hoorde ik vanmorgen, hopelijk zijn ze er snel vanaf.
Is er inmiddels al een katje gekozen?

Naja ben benieuwd! Heb een afspraak staan voor 17 april.

Ga vanmiddag even kijken bij een kattenhotel voor in de vakantie. Was vorige week bij een andere geweest maar vond t niks, in van die kleine hokjes en mochten s middags in een buiten rennetje. Waar ik nu ga kijken kunnen ze los lopen in een kamertje met klimbomen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:07

Oh, nee, de hele dag in zo'n kooitje zitten is niks! :n Hopelijk bevalt deze je beter.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:45

Volgende week vrijdag gaan wij eindelijk onze kitten ophalen :D

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:48

Hoi allemaal,

Ik wil me ook even voorstellen, wij zijn sinds eind Oktober trotse eigenaren van onze eerste kat :)!

Mika is een siberische kitten van bijna 8 maandjes oud.
Afbeelding

We hebben gewacht op het volgende nestje, omdat we er nog een katertje bij wilde. Dus zijn we van de week op bezoek gegaan bij Milow *\o/*

Afbeelding

Milow is pas 4 weekjes oud en mag pas na 15 weken het nest verlaten, dus dat worden nog 11 hele lange weken :D

Zijn er hier nog meer mensen met een siberische kitten?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:53

Oh ze zijn echt SUPER schattig!! <3

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:55

Yeah we kunnen Sienna waarschijnlijk een weekje eerder ophalen! Komende zaterdag krijgt ze haar laatste enting en als ze geen entreactie krijgt mag ze de week erop naar ons toe komen! Vrijdag 20 maart dus ipv 27/28/29 maart! Yeah.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:05

Bedankt voor jullie reacties mbt de verzekering. Ik denk dat wij ook voor zelf een potje opbouwen gaan, maar ik ga me nog even verdiepen in de partijen die verzekeringen aanbieden en belangrijker nog, wat je er voor krijgt...

Is je kat nog van de kast af gekomen Froukje :')?

Jeetje xFioon, het zit jullie niet mee hè :( Hoe is het nu met haar?

Balen van de plakoogjes Yom, dat hadden er ook 2 van de 4 toen wij op kittenbezoek gingen. Heeft de kittenkoper haar keus kunnen maken?

Hoe beviel het kattenhotel Ruby?

Super leuk Paulaaa, wij gaan dit weekend onze Sibeer ophalen! <3

Leuk Celine! :D

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:12

@ Lindatje: Ohhhh spannend! Is het je eerste sibeer? en welke kleur? :o

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:24

Ja, onze eerste Sibeer. Siep is een Neva, dit is em (toen ie nog een stukje jonger was :D):
Afbeelding

Mika is echt prachtig! En wat een heerlijk hummeltje is Milow zeg! <3

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:38

Ohhhh wat een knapperd! Schattig ook die witte sokjes, heeft Mika ook <3
Spannende dag morgen, alvast heel veel plezier! Hoe oud istie nu?

Ik weet niet of je al ervaring hebt met Siberen, maar ik vind het karakter echt geweldig. Mika is wel wat voorzichtig, maar heel lief en aanhankelijk! Echt een kroelkat :) Staan ze om bekend begreep ik van de fokker!

Welke cattery heb je hem van?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:40

Ah die sibeertjes!!! Zo een wil ik ook wel maar mag er geen bij, later als ik op mezelf woon samen met Sammie komt er sws nog een kitten bij :)

Ben niet meer bij het kattenhotel geweest omdat ik het niet meer redde en er was nogal mis communicatie bleek maar goed, misschien dat ik volgende week ga maar ze kwam nogal geïrriteerd over en vond ik niet zo prettig.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:44

Ik heb een halve Sibeer en die is hopelijk zwanger. Helaas niet van een Sibeer. Die kon ik niet vinden helaas.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 16:53

Die siberen zijn ook gaaf, vind de kitten er wel een beetje angstig uitzien hihi.
Over 3 weekjes ga ik weer bij mijn Rode Noorse dame kijken. Kan niet wachten! Kan haar pas over anderhalve maand ophalen maar ach, het is het wachten waard hihi

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:28

lifaya schreef:
Die siberen zijn ook gaaf, vind de kitten er wel een beetje angstig uitzien hihi.
Over 3 weekjes ga ik weer bij mijn Rode Noorse dame kijken. Kan niet wachten! Kan haar pas over anderhalve maand ophalen maar ach, het is het wachten waard hihi

Welke vindt je angstig ? O:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:42

Het jonge katertje van 4 weken. Heeft op die foto een behoorlijke angstige blik :p

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 18:34

Ik heb ook een Sibeer kruising.
Wat een leukerds zijn het toch!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 18:43

Ja die witte voetjes vind ik ook leuk :D Hij is nu 15 weken, mooie leeftijd om te verhuizen :)
We zijn ook erg voor het karakter gevallen. Heb nu behoorlijk was siberen gezien en wat je fokker zegt klopt wel. Ze zijn echt allemansvrienden en willen graag bij je zijn. Ze vinden veel goed, zijn erg makkelijk, maar er zit wel karakter in. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten ;-)

Jammer van de eerste indruk van het kattenhotel Ruby... Als je er nu al zo over denkt zou ik voor de zekerheid ook nog even verder zoeken. Je moet je kat er wel met een gerust gevoel achter kunnen laten.

Leuk Lifaya! Wij zijn ongeveer om de week wezen kijken, je ziet ze dan echt veranderen en groeien :)