Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:13

Pfff ernstig mislukt allemaal zeg. Bij de exposantenbalie hoorde ik hier en daar ook al dat soort verhalen.
Echt kloten inderdaad!

Als ze nou gewoon in elke ring een laptop mét printertje neerzetten, ben je van het hele gezeik af. Kost even wat meer, maar dat kun je dan nog jarenlang gebruiken. Dan kan iedereen al z'n spulletjes gewoon net zoals normaal bij z'n eigen ring ophalen.

Of anders gewoon geschreven verslagen :') Liever een onleesbaar keurverslag dan geen keurverslag haha.

Ik ben overigens ook helemaal de show niet rond geweest, op zoek naar bokkers. Was er wel klaar mee, wilde naar huis :')

fenja

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:18

Ach we weten nu in ieder geval hoe het (dus niet) werkt. Morgen weer een dag en hopelijk leren ze van hun fouten. Nu morgen met de grand bleu de gascone en de basset bleu de gascone u1 en cac halen en dan zijn die twee ned jeugdkampioen. Fingers crossed voor morgen. We hebben er zin in.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:23

Haha dat zou ideaal zijn als je zo in 1 keer kampioen kan worden :P

Zo veel geluk hebben wij nou nooit :')

Maarja, ben ook benieuwd hoe t morgen gaat. Ik vraag me af of het beter gaat worden. Als ze met dezelfde apparatuur met dezelfde methode gaan werken kan het zo weer mis gaan.
Ze hadden welgeteld één laptop met één printertje er naast om die duizenden keurverslagen uit te printen _O-

Dat is vragen om problemen :roll:

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:31

Wij ook niet waren naar Rotterdam met de twee bleu's maar hadden daar beide een zg. Dus we hopen gewoon krijgen ze het niet dan volgende keer beter.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:46

Wat een verhalen zeg! Maar gefeliciteerd met de resultaten!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:48

Ben benieuwd hoe het de rest is vergaan.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:02

Het begon vanmorgen idd al lekker, een heleboel mensen gingen hun nummer al ophalen, terwijl ze pas na 11 uur de ring i hoefden... dus grote opstopping bij de ingang. Ik had er 1 voor 11 uur en 1 na, dus wij zijn gewoon eerst naar de ring gegaan en pas later het nummer opgehaald van na 11 uur.

Mijn baby (ciobanesc romanesc carpatin) een 1vb en 8ste in de erering, dus 2 bekers voor mijn baby en dat op zijn eerste show. Mijn perro teefje (op 6 dagen na geen 27 maanden...) BOB en dus de erering in. Stond ik gezellig met Neej te kletsen van te voren, want haar Ol was ook BOB. Nou voor mij niets in de erering, want de KM hield blijkbaar niet van waterhonden, ze heeft alleen spaniels en retrievers geselecteerd. Ol stond er wel tussen en werd 4e geloof ik!! Dus Neej, nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Morgen weer een lange dag... zelfde 2 hondjes mee, dus ben benieuwd.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:07

Donja vannharte met je behaalde plaatsen. Mooie uutslagen en had graag jou en je honden willen ontmoeten. In welke ring zit jij morgen en hoe laat ben je ongeveer aan de beurt.. Wil eigenlijk morgen wel bokkers meeten ol en neej ook geprobeerd te zoeken vandaag maar niet gelukt. Hopelijk morgen meer geluk. Ik zit in iedergeval in de buurt of bij ring 7. En heb een roze jasje aan. Of een paars vest. Roze jasje is vandaag beetje vies geworden.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:13

Dank je :D

morgen volgens de planning: ring 7 (tijdsplanning 9.30) met de spaanse waterhond en ring 22 (tijdsplanning 12.00) met de carpatin

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:24

Als het goed is zijn wij er al om 8 uur dus dan zie ik je wel daar in de buurt.

Als het goed is zijn wij er al om 8 uur dus dan zie ik je wel daar in de buurt. Om half 11 1 bloedhond en daarna is dw grand bleu de gascone aan de beurt.

sorry dubbelpost telefoon heeft de hik.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-14 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:44

Wat een schijtshow. Ik heb zó geen zin in morgen nu :')

Maarrrr: Oll flikte het weer :D CAC/CACIB én BOB, en definitief Ned. Kamp! Hij eindigde z'n titel ook in stijl door inderdaad ook nog even 4e in de groep te worden *\o/* Zijn keurrapport was kort maar krachtig "Ideaal rasbeeld in alle onderdelen. Correct temperament en adellijk hoofd. Toont rastypisch gangwerk met kwispelende staart"! Iedereen zegt "nou da's de moeite" maar serieus. Ideaal rasbeeld in alle onderdelen. Mooier dan dat wordt t niet toch :)

Afbeelding

Maar jezus wat een rampendag :') we hadden géén inkom en dus ook géén parkeerkaart. Parkeerterrein kwamen we makkelijk op ("maar u heeft er wel voor betaald? Dan mag u gewoon inrijden") maar bij de ingang moesten we eerst een kwartier wachten op onze papieren. Nou, door naar de ring, ging allemaal prima (wel krapjes!).. Oll beste reu en later BOB, óns keurrapport was eigenlijk zo binnen, het handje hebben we later moeten ophalen idd. Maar op een gegeven moment roepen ze om "willen de BOB's van rasgroep 6, 7 en 8 met spoed naar de 1e voorkeurring komen", dus wij op een drafje daarheen... Stond groep 5 daar nog in de ring, daarna 6, 7 en oh, toen schoven ze groep 2 ook nog even tussendoor. Hoe laat wij aan de beurt zouden zijn? Geen idee, ze hadden nog geen orders en de planning was dus helemaal in de war. Zucht.

Maar we vieren een feestje hier *\o/*

Thessa, heb je nog heel even voorbij zien komen maar was ergens in de hal ofzo en ik had pas later door dat jij het was hahahaha _O-

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:11

Van harte neej met je behaalde resultaten. En dat ol ned kampioen is geworden.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 06:24

Zo goede morgen iedereen. Woj zijn wer klaar voor een nieuwe dag met nieuwe kansen. Als het lukt zal ik vandaag kijken of ik wat foto's kan makenet mijn telefoon.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 07:12

Iedereen gefeliciteerd! Hopelijk is de organisatie vandaag beter. Wij gaan met de Podenco's heen, gaan wat later heen want zijn pas rond 1 uur aan de beurt.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 08:08

Gefeliciteerd iedereen! Ik hoop ook dat organisatie vandaag beter is, wij komen er straks aan! En moeten rond twaalf uur / half 1 lopen. Spannend!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 08:34

Gefeliciteerd iedereen en top van ollie!
Allemaal weer succes!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:38

Nou we zitten naast ring 17, maar mennn wat is het vol en druk.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:45

Organisatie was wel een stuk beter nu zeg :D Ook regelmatig werd er omgeroepen dat bepaalde auto's verkeerd geparkeerd stonden :+ Keurverslagen waren nu ook netjes een half uur na het keuren klaar en in de ring zelf op te halen.

Wij hadden vandaag Lois thuis gelaten en met Zojja 2U. Geen 1 zoals gisteren helaas maar wel een U :j

Ben nu lekker alweer thuis.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 17:02

Ik moest vandaag helpen op de show! Vond het erg leuk maar idd veel was slecht geregeld en voor gister! Maar ik vond het super leuk! Hoop dat jullie allemaal goede resultaten hebben gehaald! :)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:46

Wat een wanorganisatie zeg, ook vandaag.. belachelijk. Veel te druk, wij hebben 20 minuten staan wachten op de km, iedereen had een ander verhaal over de keurrapporten en ze kwamen uiteindelijk pas om een uur of 12 (keuring was half 11 zeker al afgelopen) en toen ze er eindelijk waren wou de ringmeester ze niet uitdelen ook.

Oll had een 1u en verder niks, prima want na gister haha :P

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:34

Omg :') bij jullie liep het nog steeds niet lekker dus. 1u is wel mooi toch! Gefeli :D

Bij ons gelukkig wel vandaag :P

EdkingEnzo was jij voor stage van Groene Welle ofzo? :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:42

Bij ons ging het netjes, half uurtje na keuring lagen de rapporten klaar. Chef 1, veel belovend en beste baby, schattig baby bekertje gehad! En prachtig keurrapport. Erering erin en eruit.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:42

Gizmo vandaag weer 1vb en nu 7de in de eindkeuring bij de baby's :D
Cita weer 1U, CAC/CACIB en BOB en weer niets in de erering... Ach ik ben het gewend, erering in en gelijk weer uit...
Maar wel weer blij met de behaalde resultaten !!

Heb een groep podenco's zien staan in ring 7 toen de erekeuringen aan de gang waren, was jij dat mariska?
Heb Fenja gemeet vandaag :j en Neej vandaag helemaal niet gezien (maar je zat in de andere hal, klopt dat?)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:56

Zo wij zijn ook weer terug. Thesserd en neej van harte met re behaalde resultaten.

Gelukkig was het vandaag wel wat beter geregeld dan gisteren.

Onze resultaten waren beide basset hounds en de grand bleu de gascone een u1. De basset bleu de gascone een zg
Dat maakt de grand tot ned jeugd kampioen.
Dus voor ons ook een geslaagde dag.

Donja en mariska gesproken en donja haar knappe pup op de foto gezet.

Maar mijn telefoon is niet handig met uploaden sorry. Kan ze wel mailen donja.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 20:00

Is prima!! Ik zal even kijken of ik wat foto's kan neerzetten hier :D