Amaris schreef:Oohh ze gaan verhuizen!!![]()
Veel succes met vangen....
naar mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Floss_ schreef:Vanmorgen in het donker ze op de tast van de stok geplukt en in de hondenbench in mijn auto gezet.
Toen richting Antheman, dat was een goeie 100 km rijden, dus veeeeeeeeeel bochten.![]()
Iedere keer als ik een rotonde had ofzo, riep ik naar achteren: hou je vast! En dan ging de bocht bij hun ook goed.
Maar af en toe vergat ik te roepen, en dan kwam er toch een partij gemopper van achteren!!!
_Floss_ schreef:En nu is mijn tuin érg, érg, ERG leeg.......
Ik verbaas me erover hoe vaak ik eigenlijk de tuin inkeek om te kijken wat de kipjes nu weer uitspookte... dat merk je pas op, op het moment dat er niets meer te kijken valt...
Maar de dames zijn in een super paradijsje belandt! Ze kunnen niet beter treffen!!!!!
En bij mij komen er in het voorjaar kleine (let vooral op het woord KLEINE) krieltjes!
sweetsox schreef:spannend is dat hoor. nieuw huisje voor dieren. op dit moment ook te maken met verhuizende dieren. Heb het er moeilijk mee. Maar het moet heb geen keuze.
kleine krieltjes zijn heel leuk. beetje pech moeten mijn kleine krieltjes en zijdehoen ook nog weg. moeilijk mee.
Citaat:De vorwerk kriel stelt weinig eisen aan hun leefomgeving.
Deze kunnen zowel loslopen in de tuin, als in een gesloten ren gehouden worden.
De hennen leggen behoorlijk veel witte eieren, vaak ook in de winter.
Ze zijn levendig en actief, maar niet schuw en ze zijn ook redelijk goed tam te maken.
Ze verdragen elkaar goed.