Spannend tigress. Wij moesten ook lang wachten voordat we wisten wie we mee mochten nemen.we mochten een voorkeur aangeven en dan is het afwachten. We wisten alleen dat het een teef zou worden omdat daar een afmelding voor was. Uiteindelijk ook onze voorkeur mee mogen nemen gelukkig.
Wat super leuk! die spanning hebben wij niet echt meegemaakt. Er was in het nest maar 1 teefje en die was voor ons.
Lynn85
Geplaatst: 05-08-16 12:27
Leuk, die puppykoorts
Hier pas nog een supershoot gehad met mijn duo bij Monoa Photography Dit is Hester, gedeeltelijke NL stamboom, geboren in België MoNoamet Logo8 Dit is Carwyn, gedeeltelijk US stamboom, geboren in Zweden MoNoamet Logo2
Tijn8
Geplaatst: 05-08-16 13:28
prachtige foto's zeg!
Galeo
Geplaatst: 05-08-16 13:29
Spannend Tigress! En mooie foto's van Hester en Carwyn.
Tigress
Geplaatst: 10-08-16 21:44
Wij mogen hem volgende week vrijdagochtend op gaan halen..."Jarvis" Enormous Enzo
Heel veel succes Altijd spannend die eerste dag! Hier een terugblik naar Ophélia's eerste dag hier.. Smelt.. Wat was/is ze toch zo schattig.
Nu is ze, meer dan één jaar later, een stuk stoerder geworden. Gisteren ben ik mijn custommade halsband voor haar gaan ophalen.. Ze liep er pronkend mee door de tuin Ze is nooit echt fan geweest van haar halsband, maar deze zit zonder druk losjes om haar nek en dat vindt ze zo te zien erg fijn!
Ik ben kapot Paar nachten slecht geslapen, en vandaag pupsel + verjaardag van mijn pa Mijn idee was om beneden op de bank te slapen, zodat ik hem in zijn eerste nacht wat in de gaten kon houden (hij zat op een ritme van 1x per nacht er uit, maar afgelopen nacht bleken de pups het even om te gooien en er een ramp van te maken door 5x er uit te willen ) Dus vannacht bench mee naar mijn kamer. De kamer is door het feestje van mijn pa vermoedelijk nog niet voor 12en beschikbaar, en ik heb die slaap wel nodig nu Mocht hij piepen, dan kan ik meteen opspringen en hem eruit doen. Kijken hoe hij het doet Ik zit er aan te denken een babyfoon te lenen om erbij neer te zetten voor volgende nachten, of is dat nou extreem? Dan kan ik hem horen piepen en er uit als hij eerder moet was mijn gedachte daarover eigenlijk
Nachten gingen geweldig! Eerste nacht rond een uurtje of 5/kwart over 5 eruit. Daarna nog een uurtje of 2 doorgeslapen. Afgelopen nacht heb ik hem maar voor de zekerheid nog een nachtje naast me gehad. Nu hij goed tot rust is gekomen was de vraag...hoe gaat het de komende nacht? Afijn...om half 7 besloot ik hem maar wakker te maken om een plas te doen
Gaat er hier iemand van jullie volgende week naar de European Dog Show in Brussel? Vrijdag zijn er maar liefst 100 Corgi's aanwezig! (1/2 pems, 1/2 cardi's) Helaas kan ik er vrijdag niet zijn ivm mijn ouders werken. Zaterdag gaan we wel en Ophélia komt waarschijnlijk gezellig mee.
Hoe is het met de hondjes hier? Jarvis groeit als kool. De oortjes blijven steeds makkelijker omhoog staan, maar bedenken nog steeds last-minute dat ze nog te zwaar zijn Eerste puppy training is een feit, en hij deed het super!
Verder gewoon dagelijks genieten in het bos
Inmiddels slaapt meneer al uit tot half 7/kwart voor 7, dus dat is erg fijn Het wandelen gaat inmiddels ook al stukken beter. Hij had steeds een handje ervan om op z'n kont te zitten en te piepen. Hij wilde niet mee lopen. Na de pupcursus is er blijkbaar een kwartje gevallen