Gelijk alles besteld in de webshop, incl terrarium van 80cm, als het goed is kan ik dat allemaal volgende week zondag ophalen en dan zie ik de gerbils ook voor het eerst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:@Albion Prachtige kleuren! Ik wou ook heel graag een Burmees maar die had Martijn toen niet en ik wou niet wachtenMaar ben nu dolblij met mijn schatten. Uiteindelijk gaat het toch om het karakter
_Balou schreef:Ik mag geen gerbils, mijn ouders vinden het ratten
Ze zijn familie van de muis
MadelonSunny schreef:@Albion Als ik jou was had ik ook zeker Burmees en Siamees gekozen! Ja ik heb ook zeker een mooi koppeltjeEsya is het tamst van de 2. Syndra eigenlijk bijna nog niet helaas.
@Magrathea Ja maar dat is zo krom. Ze worden woestijnrat genoemd maar zijn meer verwant met de muis. Athans, dat is wat ik gelezen heb. Kan de bron niet meer vinden.
Citaat:Woestijnratten (Gerbillinae) (ook wel renmuizen of gerbils) zijn onderfamilie van de knaagdierenfamilie Muridae, die daarnaast ook onder andere de muizen en ratten van de Oude Wereld (Murinae) omvat.
_Karlijn schreef:Ik heb me wel ingelezen op kleuren, maar heb nog nooit ergens gelezen dat een poolvos een oranje staart krijgt. Jij wel?