Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
@Warboel
Even op zoek gaan naar wat plekjes in de buurt waar we anders gewoon een beekje ofzo kunnen vinden om wat verkoeling te zoeken nog de komende dagen. Ik vind een enkele rit van 40min dan net een te grote gok om te wagen en te kijken of het misschien dan toevallig net niet onweert als we daar aankomen. 

Wel vreselijk klaar met die hitte, ik kan er sowieso niet tegen maar nu was het wel heel heftig. En 45 uur werken en de crematie regelen, verschrikkelijk! Nu nog anderhalve week werken en dan vakantie.
Nu maar hopen dat ze tot de volgende loopsheid wel gewoon netjes 7 tot 9 maanden doet en niet weer een jaar.

op welk strand waren jullie Roos? 

wat ik/wij denken dat voor haar het beste is...
En fijn dat je vakantie in zicht is! Mocht je binnenkort nog eens richting hei komen, loop ik graag een rondje mee weer eens met Arya. En fijn dat Dana loops is! Wat Nynkster al zegt; deze loopsheid nog geen dekking dan maar de volgende? Als ik het zo een beetje kan opmaken uit je tekst.
Het licht/de zon en de vacht/kleur matched zo mooi allemaal.
en uiteten gaat ie ook lekker mee
inmiddels al paar keer gedaan en hij ligt altijd heerlijk te slapen onder de tafel.
RoosvanBlue schreef:Oh heel herkenbaar zeg die twijfels en onzekerheden, wat doe je wel en wat niet. Maar mijn ervaring is wel dat als je goed naar je hond kijkt, ze het prima zelf aangeven. Jack was echt een hond om overal mee naartoe te slepen, die wilde gewoon altijd bij mij zijn. Zo'n hond die je overal neer kan zetten en die dat prima vindt. De strikjes moet ik ook veel mee doen maar dan meer echt in de vorm van stevige beweging. Rennen, trainen, ravotten. Dat zijn iets minder terras-honden. Hoewel dat denk ik ook wel weer een resultaat is van het feit dat ik dat gewoon al minder met ze heb gedaan. Met 2 relatief grote, drukke honden is meenemen op restaurant toch ook net even onhandiger. Belangrijkste voor een hond is volgens mij dat ze een voorspelbaar leven hebben, een prettig ritme en ook af en toe hele gave dingen doen waar ze mentaal door geprikkeld raken. Zijn net mensen eigenlijk