Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pupsel groeit snel.

Of haal ik iemand door de war?
Geniaal. Die gaat heel rustig naast het kindje liggen (die gewoon al kon lopen en zitten hoor dus zo jong ook weer niet) en liet zich aaien en doen. Echt wauw! Ik was zo trots! Bo moest er maar niets van hebben .. die lijkt op mij
Lupa vond het ook wel gezellig. De teefjes hadden wellicht moeder gevoelens?

kiwiwitje schreef:Snacks4dogs heeft al een aantal mensen die er mee verder willen. Helaas weet ik daardoor haar leverancier niet, want ik ga mij niet aanbieden als koper. Wel ben ik op iets in die richting aan t snuffelen..

xLaraaj schreef:Wat fijn om te zien hoeveel plezier er in zit. Ze doet het echt fijn!
Ik geef vooral kippenpoten, luchtpijp, konijnenoren zonder vacht. Naya is intolerant tegen rund![]()
Ben deze ochtend een demo gaan volgen over poedels. Super interessant en leerzaam !![]()
Hopelijk kan ik volgende keer de workshop meedoen.
[ [url=m/G0bW9A.jpg]Afbeelding[/url] ]
cinniz123 schreef:xLaraaj schreef:Wat fijn om te zien hoeveel plezier er in zit. Ze doet het echt fijn!
Ik geef vooral kippenpoten, luchtpijp, konijnenoren zonder vacht. Naya is intolerant tegen rund![]()
Ben deze ochtend een demo gaan volgen over poedels. Super interessant en leerzaam !![]()
Hopelijk kan ik volgende keer de workshop meedoen.
[ [url=m/G0bW9A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super gaaf van wie heb je hem gevolgd?

Mag ik hopen in ieder geval haha!
Ik had voor Mera paardenpees gekocht en daar heeft ze toch 4 dagen over gedaan (wel op een begeven moment weggehaald). Buffelhuid kluiven liggen hier altijd en daar zijn ze ook heel fanatiek mee.
Wij hebben kophuidplaten, pens, hoefjes, ganzennekken, kalkoennekken en slokdarmen. Ze vinden tot nu toe alles super lekker
Nu nog wachten op de BARF bestellen met rauw vlees en rauwe botten.
Vandaag hadden we een doodle die even tussendoor een ererondje rende, haha. Ik mag met Mera echt in mijn handjes klappen, eerlijk waar. Tuurlijk heeft ze haar fratsen maarja het is ook gewoon een jonge hond. Maar ze pakt een hoop dingen gigantisch snel op en is echt aan me gewaagd.