Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 14:54

Ik ga zo mijn bestelling bij ze ophalen. Ze zitten hier in de buurt. :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 16:31

Cursebreaker, leuke foto's! :) Pupsel groeit snel.

Denisejazz, jeetje die is ook al flink gegroeid zeg! Donkere pigment op zijn kop is helemaal weg, wat een ander gezicht zeg! :o

Nynkster, heerlijk blij ei! En de WOW binnen gekregen. Hoop dat het iets voor jullie is!

Punjab, heb je wel eens gekeken naar de snuffelballen? Dat is weer wat nieuws.

Noakim0203, dat vind ik wel vreemde symptomen dus zou dat door een DA laten controleren.
Tegenwoordig heb ik finidiar forte voor de zekerheid in huis. Toch wel tevreden over dat spul en het lag ook gewoon bij de Dierenarts :')

Simoonzel, ziet er uit als een heerlijke vakantie! Wauw :)

Suze_, haha beetje leeftijdgenootjes opzoeken :P Of haal ik iemand door de war?

MDJ, hondenruil, geweldig! Zo te zien vermaakt die zich prima.

dierenfan, leuke foto!

Ik heb nog geen salaris gekregen (zal toch niet dat ze raar gaan doen??) dus mag van mezelf echt niet bestellen bij snacks4dogs. Dus het is jammer. Maar we hebben hier ook echt nog wel genoeg liggen.

Gisterochtend hadden wij even visite. Kwam voor mij niet zo lekker uit, ik had de eerste ochtend mijn TENS op gehad en waarschijnlijk toch te hoog ingesteld en werd helemaal niet goed. Maar goed. Visite. Met een heel jong kindje. En die Mera …. :o Geniaal. Die gaat heel rustig naast het kindje liggen (die gewoon al kon lopen en zitten hoor dus zo jong ook weer niet) en liet zich aaien en doen. Echt wauw! Ik was zo trots! Bo moest er maar niets van hebben .. die lijkt op mij :P Lupa vond het ook wel gezellig. De teefjes hadden wellicht moeder gevoelens? :')

Vandaag hadden Mera en ik weer cursus. Nog twee lessen en dan weer examen gok ik zo. Opvolgend is Jonge Honden. Ik ben heel trots op mijn vriendinnetje. Het is echt niet perfect maar ik ben echt wel heel blij hoe we het samen op de cursus doen.

Op de cursus zijn ze heel tevreden over ons *\o/*

Ook het voorkomen, ze doet het zo goed! Maar kan helaas niet alles op internet zetten vanwege de andere mensen die te zien zijn.

Ook is haar laatste hoektand er uit waar ik me zorgen om maakte. Volgens mij is ze nu volledig gewisseld, maar zeker durf ik het niet te zeggen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 16:38

Snacks4dogs heeft al een aantal mensen die er mee verder willen. Helaas weet ik daardoor haar leverancier niet, want ik ga mij niet aanbieden als koper. Wel ben ik op iets in die richting aan t snuffelen..

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 16:43

Wat bestellen jullie zoal qua snacks?
Soms zie ik van die behaarde konijnen oren bijvoorbeeld. Dat trekt me helemaal niet om
Te kopen.

Denies dat ziet er keurig uit zeg!!! Fijn dat t met het kindje ook goed ging! Mooi om te zien hoe het soms oppakken. Mijn “stief schoonmoeder” heeft een verstandelijk beperkte dochter. Zo mooi op te zien hoe Guinness daarop reageert. Heel voorzichtig en zij gaat m dan ook echt aaien

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 16:46

kiwiwitje schreef:
Snacks4dogs heeft al een aantal mensen die er mee verder willen. Helaas weet ik daardoor haar leverancier niet, want ik ga mij niet aanbieden als koper. Wel ben ik op iets in die richting aan t snuffelen..

Eén van de snacks komt bij Akyra vandaan. Hier in Barendrecht zit natuurlijk voor de hond en die verkoopt een hoop Akyra snacks. Ik heb contact gehad en als ik iets anders van Akyra wil wat niet op de site staat dan zetten ze dit er op.

Hier krijgen ze wel konijnenoren met vacht, ze zijn er verzot op!! Hoor eigenlijk nooit een hond die het niet moet. In principe krijgen ze hier vrij veel wat goed gaat. Voor Bodhi is dat alles van lam en vis. Maar ik heb hier ook kippennekken gehad, en dan niet de gedroogde maar echt uit de bio uit de diepvries van bandit. Dat is pas een naar geluid :')

Ja heel bizar! Ik vond het heel knap want dit was het eerste jonge kindje dat zij van zo dichtbij heeft meegemaakt. & dankjewel voor het compliment, ben er echt trots op!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 16:53

Wat fijn om te zien hoeveel plezier er in zit. Ze doet het echt fijn!

Ik geef vooral kippenpoten, luchtpijp, konijnenoren zonder vacht. Naya is intolerant tegen rund :)

Ben deze ochtend een demo gaan volgen over poedels. Super interessant en leerzaam ! :)
Hopelijk kan ik volgende keer de workshop meedoen.

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 17:09

Thanks denies! Daar kan ik wel wat mee *\o/*
Zal straks een foto maken van de bestelling _O-

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:14

Wauw Denies dat ziet er keurig uit! Ik doe momenteel gevorderden met mijn puber, maar ze vindt het erg leuk om bij de oefeningen zonder riem een feestje te gaan bouwen met de andere hondjes := Ze moet nu dus aan de lange lijn :Y)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:35

xLaraaj schreef:

Ik geef vooral kippenpoten, luchtpijp, konijnenoren zonder vacht. Naya is intolerant tegen rund :)

Ben deze ochtend een demo gaan volgen over poedels. Super interessant en leerzaam ! :)

[ [url=m/G0bW9A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gaaf van wie heb je hem gevolgd?

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:52

cinniz123 schreef:
xLaraaj schreef:

[ [url=m/G0bW9A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gaaf van wie heb je hem gevolgd?

Van Mirjam Van Den Bosch! :)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:24

Ziet er netjes uit met Mera. Snuffelbal ken ik niet. Eens naar kijken. Maar tot bu toe overleef hier geen enkele bal. :+

Leuke cursus met poedels. Volgens mij heel leerzaam.

Ben benieuwd morgen examen gevorderden met Senna. Ze is de laatste lessen nog al een blij spring ding.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 19:44

Nou mijn bestelling :o
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mocht iemand nou nog echt willen weten wat t is en t niet vanaf de foto’s kunnen lezen wil ik de lijst ook wel posten _O-

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 20:14

Ik heb net flink de bank leeg getrokken haha

Morgen hele dag helpen op de sledehonden wedstrijd kivo kempentrail in Veldhoven en daar staat Bullepees.nl met een stand haha

Wordt sowieso geweldige dag verwacht ik en hopelijk kan ik flink knaagwerk in slaan. Ik koop voornamelijk wat langer durend knaagwerk. Dus luchtpijpen, kophuid, oren enz. Even zomaar tussendoortje is hier vaak een goedkope hondenkoek of denta stick achtig. Al heb ik onlangs zomaar 2,5 kg gedroogde pens voor 10 euro kunnen kopen dus mazzeltje

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 20:20

Had die kivo trail voorbij zien komen op fb! Veel plezier! En makkelijk inkopen als je er toch bent :D

Luchtpijp zijn ze hier heel snel doorheen. Kophuid platen en kophuid stokken niet. die zitten er nu ook weer bij. Ook runderlip of wang doen ze wat langer mee.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 20:37

Halleluja, ja daar doe je wel even mee :P Mag ik hopen in ieder geval haha!

Hier is luchtpijp ook zo weg, maar een lammetje heeft ook niet zoveel :P Ik had voor Mera paardenpees gekocht en daar heeft ze toch 4 dagen over gedaan (wel op een begeven moment weggehaald). Buffelhuid kluiven liggen hier altijd en daar zijn ze ook heel fanatiek mee.

Dankjewel Punjab & Anna voor de lieve complimenten :)
Ik moet zeggen, Anna, dat ik merk dat als ik de riem los laat (hebben we ook veel oefeningen van gehad) ze dan zelfs nog beter luistert .. Maar! Echt heel erg puberen tijdens de cursussen doet ze dan ook nog niet. Aan de andere kant van het veld zijn vergevorderde bezig en dat ziet er tof uit zeg, wauw! Of het is iets met agility maar ze zijn niet altijd met die obstakels bezig.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 20:49

Haha ja kan ik wel even mee vooruit :):)
Maar wel al wat voor de toekomst besteld, voor chick haar pups. Maar nu ook voor Boellie’s pups. Dus dat worden leuke pakketjes.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:09

Onze bestelling van Dogbite is ook binnen *\o/* Wij hebben kophuidplaten, pens, hoefjes, ganzennekken, kalkoennekken en slokdarmen. Ze vinden tot nu toe alles super lekker :9k Nu nog wachten op de BARF bestellen met rauw vlees en rauwe botten.

Knap hoor Denies! Doet ze dit buiten ook of alleen op training? Ken een boel honden die op training heel braaf zijn maar buiten training _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:11

Grotendeels buiten ook, maar ik vind niet dat mijn wandeling continu er om moet draaien dat ze naar mij omhoog kijkt(krijg dan een beetje robotgevoel erbij). Zodra ik het van d'r vraag heb ik haar aandacht :j

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:16

Kaus dat doet die van mij wel, die zet éénmaal op het trainingsveld het knopje superkeurige hond aan :o
Behalve dus als ze moet blijven en ik om de groep ga lopen of we uit zicht moeten gaan, dan denkt ze van goh jij gaat even weg, nah, ga ik ook even een blokje om _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:20

Haha :') Vandaag hadden we een doodle die even tussendoor een ererondje rende, haha. Ik mag met Mera echt in mijn handjes klappen, eerlijk waar. Tuurlijk heeft ze haar fratsen maarja het is ook gewoon een jonge hond. Maar ze pakt een hoop dingen gigantisch snel op en is echt aan me gewaagd.

Verschil op cursus is vooral dat we daar wat meer rust hebben. Hier in de woonwijk heb je auto's, kinderen, fietsers enzovoort. Dus dat zorgt sneller voor afleiding dus we moeten hier wat harder werken om hetzelfde te bereiken. Maar eenmaal focus blijft ie wel. Maar als ze op het grasveld loopt mag ze van mij lekker haar ding doen.

Bo bijvoorbeeld had het op cursus veel te druk met alle geuren in het gras en liep thuis weer voorbeeldig omdat ie daar meer rust had. Soms snap je het toch niet :')

Mensen hier die wel eens met CBD hebben gewerkt? (persoonlijk of voor de hond)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:22

Zeg ook voor wat langer. Luchtpijp en konijnen oren is minuutjes werk maar geen hap, slik, weg in elk geval.

Hier op wandeling gaan ze niet eens meer los als ze niet echt los los kunnen. Mijn oudjes liepen wat om mij heen te scharrelen en werden niet snel ergens opgewonden van. Mijn huidige schavuiten lopen vele meters vooruit en terug en weer vooruit en vliegen van hot naar her. Ze luisteren erg goed op zich maar niet meer als ze elke minuut weerrrr moeten komen en ze vinden alles geweldig en interessant dus iets negeren doen ze niet zomaar.

Momenteel niet zo handig nu er op elke hoek in de polder wel schapen staan. Aangelijnd negeren ze inmiddels vrijwel altijd maar bij los lopen garandeer ik dat niet en weiger uit te proberen dusss momenteel veel aan de lange lijn en oefenen oefenen oefenen.

Ps ik woon in een stad. Kenzo dus ook al bijna 3 jaar en schapen kennen wij hier in omgeving niet echt. Nu op platteland bij mijn vriend zijn ze er opeens overal. Zie al enorme verbetering maar los in de buurt van vee dat gebeurt voorlopig niet

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 21:41

Wij hebben cbd gebruikt bij een van de katten maar merkten geen verschil..

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:50

Das een flinke bestelling kiwitje. Snap nu je frustraties dat het niet snel genoeg ging. _O-

Klink als een leuke dag dierenfan.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 22:03

Haha ja dat duurde wel even _O-

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 23:06

Ga je weer een nestje doen met chick ? :D

Ooh je nekken doen het hier ook goed. Het zijn eenden of ganzennekken. Weer niet meer juist wat maar vond die van kalkoen er zo groot uitzien en dan is dat wel weer iets dat je van het eten moet aftrekken ...