Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben helemaal verliefd om mevrouw baardmans, aka waterrat 

Dan zou je het het liefst voor hun neus laten liggen. Niet dat ik dat echt zou doen hoor, maar wel WILLEN

ik zou niet wachten tot t fout gaat. Ze weet dus goed dat ie zich niet kan gedragen maar ze doet er niks mee.
en dat is heel onhandig als je dat niet weet. 39,4 is voor een hond in deze weersomstandigheden niet bijzonder/alarmerend. Mits hij normaal tussen de 38 en 39 zit. Die van mij zat gewoon ruim 2 graden hoger dan de basis temp. en was dus echt ziek. En dat moet je er toch altijd even 2x bij zeggen..
gekke mensen.
lekker ding! Superleuke foto’s.
hoe gaat het nu met je schouder?
STRAND
En we hadden een mug
Nu maar ff koffie en werken. 

Begrijpelijk van je arm, ik houd hem nog steeds (onbewust) tegen mijn lijf. Kreeg gisteren van mijn trainster op mijn kop omdat ik te paard dus die schouder ook fixeer en dat onze zijgangen geen goed doet. Oeps!
(nou had ik die blikseminslag niet graag gehad uiteraard, maar de regen was echt even welkom...)
IMJ schreef:Nou, boven barneveld was het niet bepaald grappig begreep ik. Met inslagen en zoveel water en windstoten dat heggen en schuttingen omgingen..
Hopelijk blijft dat uit.
IMJ schreef:ja maar ik denk dat dat nu niet het geval was..
Maar zo snel als zulk weer komt, zo snel vertrekt het over het algemeen ook weer
(Ons dorp, de omliggende dorpen en Tilburg hebben 26 juni ook het landelijk nieuws gehaald met soortgelijk weer als nu rondom Barneveld
)
Esplendido schreef:Het is hier nu ruim 32 graden en ik zag net gewoon iemand fietsen met haar hond. Dan heb je toch echt niet nagedacht... helaas zat ik in de auto en kon er dus niets van zeggen.
Sommige mensen hebben echt geen enkel benul van wat er schadelijk kan zijn voor hun dier of willen het niet weten.