AJ was zó smerig vandaag, ik gooide een bal en hij sprong vol in een modderplas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij hebben er ook twee en doen het al een tijdje prima. Maar ook geen geld om te vervangen. kiwiwitje schreef:Dat is vast een apart/leuk gezicht geweest denk ik?
Moet nog even kijken in de resterende dozen of ik hem nog ergens tegen kom.
Ianthe schreef:In Ede op de hei lopen wel vaker grote groepen met honden hoor, die poedels spreken daar ook om de zoveel tijd af. Ging vroeger ook met de fokker altijd mee met de nestwandelingen daar van mijn vorige ras. En dan bij de Langenberg eten, daar kan je met een grote groep terecht.
maar nu zijn het hier ook veel wegen zonder straatverlichting waar mensen wandelen met hun dieren. En waar mensen echt veel harder dan toegestane snelheid rijden
Platteland en nergens huizen of straatverlichting. Dan zie je echt niks onderweg. Maar raak ik dus ook mn honden kwijt (vooral Dexter). Maar ik denk dat ik gewoon zo'n halsband ga proberen van een ander merk. En verder lampjes op tuigje.
reflextie vest hebben de mijne ook maar die heb ik alleen om als ik naar het park ga wat ver weg is kiwiwitje schreef:Ianthe schreef:In Ede op de hei lopen wel vaker grote groepen met honden hoor, die poedels spreken daar ook om de zoveel tijd af. Ging vroeger ook met de fokker altijd mee met de nestwandelingen daar van mijn vorige ras. En dan bij de Langenberg eten, daar kan je met een grote groep terecht.
Op die plekken kom ik nooit haha