Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Een kleiner soort? Wat voor soort is het dan?
Met die gewichten zijn ze ofwel te jong, of wel wat ouder maar met een slechte start. Dat maakt de kans dat ze drachtig zijn wel een stuk kleiner.
Heel sneu dat er mensen zijn die zo met die beestjes omgaan. Voor de dieren is het inderdaad heel fijn dat ze nu bij jou zijn!
melody7 schreef:Nouja, alle geslachten door elkaar op vruchtbare leeftijd is natuurlijk zo fout als het maar zijn kan.. Daar kunnen de verzorgers misschien niets aan doen als er mensen boven hun staan, maar dat maakt het voor de beestjes niet minder erg. Zaten ze op een kinderboerderij oid?
Zo op de foto lijken ze wat langharig, waren de oudere dat? Ik vind ze wel wat weg hebben van Peruvian jongen
Ja gelukkig!
melody7 schreef:Als ze erin passen is het goed toch Eenhoorni?Ik vind het knap gemaakt! Ik heb ooit eens slaapzakjes en theemutsen gemaakt, dat valt echt tegen
Hier krijgen ze EnJOY kruidenkorrel. Daar ben ik heel tevreden over. Veel vitamine C, laag calciumgehalte.
Silvercathy, dan lijkt me de kans op Peruvians me niet zo groot, maar wie weet. Ze zijn inderdaad heel leuk! Heb je de geslachten wel nagekeken? Dat zou ik voor de zekerheid ook doen vanaf zo'n adresje