Heerlijke foto's komen er voorbij! Beterschap voor het castratiezielepietje
Ik ben wat stil want we zijn op vakantie. De natuur is hier echt heel mooi dus we zijn er lekker veel opuit. In eerste instantie was ik bang dat het te veel zou zijn voor Popo maar hij vindt het avonturieren fantastisch en heeft zich ontpopt tot ware bergbeklimmer en beekjesonderzoeker. Hij klimt overal op vol enthousiasme.
Dit was vandaag, 22 km gelopen en de hoogste berg van het natuurgebied op geklommen!
Nu heerlijk slapen voor de gup haha. We vonden het eerst wat spannend om zonder bench op vakabtie te zijn maar hij slaapt poepbraaf aan één stuk door op zijn kussen.
@ Suze We zijn in Harz Nationalpark in Duitsland Super mooie natuur en niet gigantisch ver weg.
@ Lara Wat veel! Super zeg. Jaloers wel hihi.
@ Anna Ik ben eerlijk gezegd ook niet bang dat hij gaat slopen oid. Eerder dat hij de hele tijd zou gaan lopen en ergens anders liggen en zo waardoor we wakker zouden worden. Gelukkig niet!
Vanochtend met djessey in mn armen van de trap gepleurd ik dacht dat ik al onderaan was maar ik had nog een trede. Gelukkig kon ik haar val breken. En kon ik haar vrij soepel neerzetten. Maar heb zelf wel een smak gemaakt.
Ja daar kan ik inderdaad wel mee verder. Heb nog geen grote scheermachine gekocht of koppen maar dit was al een heel budget. Kan niet wachten om met praktijk te beginnen
Aaauw Kim, hopelijk heb je zelf niet al te veel pijn ? Ken het wel, je doet alles er aan zodat de ander geen pijn heeft of valt en daardoor doe je jezelf veel meer pijn ...
Denies : jemig die zijn vroeg... hier gelukkig nog niks. Wel paar keer van de zomer maar toen gaf guinness er niks om gelukkig.
kiwi : jeetje wat schrikken... Verder geen rare pijn of dingen gebroken? Gelukkig kon je Djes nog beetje rustig neerzetten. Dat is toch fijner dan dat ie ook een smak maakt, voor jouw gevoel dan.
Lara wauw wat een pakket! Daar kun je wel even mee vooruit!
Simoonzel wat een mooie omgeving! Veel plezier nog!
Hier weer wat minder, op een of andere manier kan hij nergens tegen qua nieuwe snacks bijvoorbeeld. Zaterdag kwam een vriendin met haar hondjes en die had runderkophuid meegenomen. Dus ze hebben die middag lekker liggen knagen en zondag was hij aan de schijterij weer.. Maandag en dinsdag weer goed. Gisteren vlees gehad, doen we wel vaker in de weekenden bijvoorbeeld. En vandaag weer aan de schijterij. Terwijl er vorige week niks mis was toen we hem dat gaven
Dat park in Duitsland ga ik onthouden. Is het ook leuk qua restaurantjes en dorpjes in de buurt?
Auw kiwi beterschap. Ik ben daar altijd bang voor als ik met hond of kind in de armen vd trap moet. Brrr.
Nynkster wat balen! Ik heb dat met Nysse ook enorm gehad. Alles was diarree op gegeven moment. Ik heb qua vlees rund en kip weggelaten en qua kluiven kan ze enkel peesjes en hoefjes hebben. Kan echt een zoektocht zijn.
Ja was heel bang djes pijn te doen maar die heeft echt niks gelukkig Mijn knie is een beetje dik aan de zijkant. Maar na een paar keer koelen en voorzichtig bewegen gaat t best goed. Alleen draaien en de trap af lopen is gevoelig. Maar morgen heb ik vast overal spierpijn
Wat mooi daar simoonzel!
En wat lastig dat hij daar zo op reageerd nynkster. Altijd lastig. Kan ook zomaar zijn dat als je vaker wisselt dat zijn darmen er gewoon aan wennen.
Oei kiwiwitje dat klinkt als een nare val! Beterschap!
Wat mega mooi daar Simoonzel! Echt gaaf.
Lastig Nynkster... De vorige hond hier was ook zo onwijs lastig maar na een tijdje uitproberen erachter welke diersoorten hij beter of juist niet goed op reageerde... Maar moeilijk is het wel.
Suze wat een leuke foto
Skye heeft een snuffelmat gekregen. "Vrouwtje wat is HIER nu weer de bedoeling van?"
Snuffelmatten zijn leuk! Misschien dat ik die nog ga maken voor de pups van Boellie
xLaraaj
Geplaatst: 24-10-19 16:09
Anna79 schreef:
Welke opleiding volg je xLaraaj?
Ik volg de avondopleiding voor hondentrimmer die 2 jaar duurt
Heb nog nooit zo’n snuffelmat aan Naya gegeven. Die gaat wrss niet doorhebben dat er eten in zit en er gewoon mee zwaaien als haar andere knuffels
biggirl
Geplaatst: 24-10-19 16:11
Ohhh arm ventje beterschap voor hem ! Denisejazz
Ohh wat een leuk speeltje gescoord zeg nynkster
Suze_ ohh gaat zo snel met dat schatje 6 maanden al
Ohh jakkes vuurwerk gelukkig hier in het zuide nog niks
MDJ wat een mooi koppie
Simoonzel prachtig uitzicht heel veel plezier nog ! Lekker genieten zo te zien
Xlaraaj daar kom je wel flink mee vooruit zeg haha
Oeii kiwiwitje hopelijk niet te veel pijn nu ?
Ohh Kim wat leuk die snuffelmat lijkt me ook wat voor de hondjes hier. Ach binnen kort zijn Candy en Snoopy jarig even kijken waar ik zo iets vandaan kan halen
Candy is vanmorgen mee geweest met de roedel van een kennis een flink mooie bos wandeling gemaakt en helemaal onder de plakbollen. Net maar even flink zitten ontknopen