heeft twee dagen geduurd en heb er toen een einde aan gemaakt. Hij viel erg af, maar had geen koorts of andere klachten. Hij is een week ervoor behandeld voor de kale plekjes op z'n bips en z'n rode oog. Dat genas heel goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heeft twee dagen geduurd en heb er toen een einde aan gemaakt. Hij viel erg af, maar had geen koorts of andere klachten.
Heeft er iemand ervaring met vinyl op de vloer voor konijnen? Zal dat te glad zijn voor ze? laughterline schreef:Hoe gaat het nu Cobelens?
Hier ging het een tijdje goed met het zindelijk zijn maar nu piesen ze er weer langsHeeft er iemand ervaring met vinyl op de vloer voor konijnen? Zal dat te glad zijn voor ze?
Gefeliciteerd!!
En we hebben het huis verbouwd (lees: alle draden enz. weggewerkt tijdens de verbouwing van het huis die eraan zit te komen
) dan wil ik ook 2 binnenkonijnen
Maar we hebben nu 3 (!!) jonge katjes rondlopen en eigenlijk wil ik nog één nestje, en dan alles steriliseren/castreren
Dan ff wachten tot alles oud is en lekker naar buiten kan
Tegen die tijd hebben we ook het huis wel aangepakt... Is nu heel ouderwets, met een ratjetoe aan spullen erin, dus ze zouden overal kunnen verstoppen en zóveel kapotknagen dat ik het nu ook niet verantwoord vind... plus, we hebben onze handen vol aan de katten, nóg 2 diertjes om dan op te letten zie ik echt niet zitten
En wil ze uiteraard wel los laten lopen
laughterline schreef:Hoe gaat het nu Cobelens?
Tenminste, zo goed als mogelijk is met zulke kleintjes
Maar mannn wat zijn ze leuk

kijken wat het beste is voor het beestje...
of ik ben onbewust onbekwaam incontinent of Brownie heeft over me heen geplast 

Ik heb dat jaren geleden ook ooit 's gehad met een konijntje van mij
Die had ik ook héél lang op schoot, was blijkbaar ook iets te lang 

Die is het lastigste te pakken etc, maar ook dat gaat nu al wel een heel stuk beter. De jongens snappen nu ook dat het meer zin heeft om stil te zitten dan er achter aan te kruipen
.