kiwiwitje schreef:Thnx![]()
De spuit werkt iig. Want die pijnstiller merken we alhij is wel moe dus lekker op de bank samen
Ach arme Boellie, hoe komt hij daar nou weer aan joh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosvanBlue schreef:kiwiwitje schreef:Thnx![]()
De spuit werkt iig. Want die pijnstiller merken we alhij is wel moe dus lekker op de bank samen
Ach arme Boellie, hoe komt hij daar nou weer aan johHopelijk trekt het snel bij!
Warboel schreef:Wauw wat een prachtige foto’s van Zhiva![]()
Ik heb een tandje van Otje gevonden, blij meega ‘m goed schoonmaken en de buurvrouw wil ‘m voor me in hars gieten voor een hangertje voor aan een ketting ofzo. Ook echt precies een mooie hoektand!
[ [url=m/9iHXwk.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:helemaal niks doen met die diagnose. groeipijn doet echt pijn dus dat merk je vanzelf
Boellie gaat redelijk gelukkig. vanochtend zn neus meer zwelling en hogere temperatuur dus even met de kliniek overlegd maar die zeiden geef de medicatie even 2 uur vanaf inname om in te werken en de zwelling was normaal. evt koelen met coolpack. Temp daalde en zwelling word in ieder geval niet erger voor nu
Warboel schreef:Wauw wat een prachtige foto’s van Zhiva![]()
Ik heb een tandje van Otje gevonden, blij meega ‘m goed schoonmaken en de buurvrouw wil ‘m voor me in hars gieten voor een hangertje voor aan een ketting ofzo. Ook echt precies een mooie hoektand!
[ [url=m/9iHXwk.jpg]Afbeelding[/url] ]