Ik heb een tweede dode garnaal

Ik blijf het even goed in de gaten houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melyoramel schreef:Ooh het gaat de goede kant op, Lieszje! Het zijn echt knappe garnalen!![]()
Ik heb een tweede dode garnaalOok weer met de white ring of death, dus al zijn de waterwaardes goed, ik ga even kijken of ik het water wat kan mineraliseren. De rest van de garnalen zijn goed actief, eten prima, en ik heb ook een exoskelet zien liggen, dus sommigen lukt het vervellen wel.
Ik blijf het even goed in de gaten houden
dierenfan schreef:Mineraliseren... Vervel problemen... Enz
Ik lees het allemaal met verbazing haha het leek allemaal al best ingewikkeld en toch ook simpel een aquarium "beheren"
Echter er komt wel heel veel bij kijken stiekem wat ik ook verwachtte en niet tegen op zie.
Hoe groot is de kans van slagen met garnalen in mijn 110 liter aquarium waar ook dus Corydoras in leven en nog een school visjes in komt? Of is dat eigenlijk een te ingewikkelde combinatie voor mij?
Ik lees het allemaal met verbazing haha het leek allemaal al best ingewikkeld en toch ook simpel een aquarium "beheren"
Echter er komt wel heel veel bij kijken stiekem wat ik ook verwachtte en niet tegen op zie.
Hoe groot is de kans van slagen met garnalen in mijn 110 liter aquarium waar ook dus Corydoras in leven en nog een school visjes in komt? Of is dat eigenlijk een te ingewikkelde combinatie voor mij?
jolmer20 schreef:Zoveel wist ik nog niet van garnaaltjes, weer wat geleerd!
Leuk bakje Lisette03! Zonde van de garnaaltjes inderdaad.
Veriye, worden de maantjes te groot voor de bak?
Weet je al wat je er daarna in wil gaan doen?
Het is een hoekaquarium toch? Lijkt me toch moeilijk inrichten, zo’n hoekbak haha.
Hier druk bezig met alle baby axolotls
[ [url=m/sYY6Pw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iOFXg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mn nieuwste aanwinst nog even op de foto. Hij laat zich steeds meer zien!
[ [url=m/jy3nl8.jpg]Afbeelding[/url] ]