Ja klopt haha het zijn ondertussen al hele grote jongens en meiden geworden hahaha
Ianthe
Geplaatst: 06-12-18 17:03
kiwiwitje schreef:
Alles wat ie nu mee pakt is iig weer ervaring!
Ja ik heb niet zoveel geduld Karma
Haha nou de laatste weken is een en al ervaring voor hem, hopelijk leert die ook een braaf hondje te zijn in de ring;p Schat zo in dat het bij hem vooral even volwassen worden is...
Ianthe, denk ook dat het leeftijd is. AJ is echt nog zo onvolwassen , al begint zijn focus wel te komen.
Jammer dat die KVV zo duur is. Hij poept maar 1x per dag en dan 3 stevige, kleine drollen. Echt perfect zo, hij is ook goed op gewicht nu, ziet er goed uit en voelt zich goed. Nu voelt hij zich eigenlijk altijd goed. Hopen dat die WOW hetzelfde of een soortgelijk effect heeft. Zig begint echt te dik te worden op de KVV tho .
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-18 18:38
Haha wie weet is ie ineens in een klap volwassen. Nee zonder gekheid, ben wel benieuwd of je straks verschil merkt aan hem Ianthe.
Ik heb nu een zak Iams staan. Nouja een zak.. zakje van 800 gram, met korting ivm de houdbaarheid. (die nog tot maart 2019 is... ) Ze zijn er gek op. Ik blijf voorlopig wel bij wolf maar altijd leuk als je eens wat nieuws kan brengen qua smaak. En aangezien wij brokjes geven als koekjes is een keer wat anders ook wel leuk.
Hoop dat chick op tijd loops word/gedekt kan worden. Want we hebben een extra vergadering van de rasvereniging en natuurlijk de kerst. En ik vrees dat ze nog even wacht. Tot de 13e ofzo... Dus dan dekken met kerst.. Handig, normaal is ze altijd stipt.. behalve nu
Wachten duurt dan lang he haha hier hetzelfde probleem.
Ianthe
Geplaatst: 07-12-18 13:31
ZoZenn schreef:
Aww wat leuk!
Ianthe, denk ook dat het leeftijd is. AJ is echt nog zo onvolwassen , al begint zijn focus wel te komen.
.
Hij heeft ook hiervoor pas 2 shows gedaan, waarvan 1 in puppy klasse en andere was een slechte ervaring. Dus het is ook allemaal nieuw voor hem en hij vind het nu allemaal wel heel gezellig. Dus hij is een beetje te blij haha. En met training bij de handler thuis is die ene keer super braaf en de andere keer heeft die zoiets van blijf van mijn poten af.
Ben benieuwd hoe die het doet dit weekend, week erna is belangrijker..hoop dat die de winner titels haalt. Maar het is een km die nogal vreemde keuzes kan maken, dus we zullen het zien.