Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Dank je Denies!
KimD, wat een optiesVind die bovenste er sowieso goed uitzien. Voor de rest moet ik het eerst even ervaren voordat ik poeder van 100€ koop
Hier krijgen ze altijd een BoT om na het trainen. In de zomer de mesh en in de winter de fleece. Zit te overwegen ook nog de gevoerde te kopen omdat ik nu s winters ook buiten door ga trainen maar hangt even af van hoe Dundy erop reageert.
Mvdende, ik geef ook duidelijk aan dat dit niet om wandelingetje gaat maar om intensieve trainingen. Dat wil zeggen (nu nog in opbouw) +-6-10km bikejoren op hoog tempo of langere afstand op lager tempo. Dat is dus exact wat sledehonden ook doen maar dan met de fiets.
Dundy gaat nu twee keer per week training volgen en daar buiten thuis trainen. Die heeft veel minder compensatie nodig. Maar wat ik van Dexter vraagt heeft echt wel een flinke compensatie nodig.
Edit: Ianthe, overheen gelezen! Ga ik ook even bekijken
KimD schreef:Een goed gefokte rashond is nou eenmaal duur, zeker een poedel, daar zijn ook niet denderend veel fokkers van.
Ik ken zelf een enkeling in Duitsland, reguliere (en schappelijke) prijzen tussen de €1100,- & €1600,- euro, maar dan moet je helaas wachten tot 15 weken.
Ik ken twee fokkers in NL, maar één heeft pas echt prijzen waar je U tegen zegt.![]()
Welkom, en mijn tip, ipv verder kijken verder sparen, dat bespaart een hoop ellende later.
Anna79 schreef:Kruisingen als de labradoodle betaal je vaak nog meer voor, geen idee waarom
Kiekeboefje schreef:KimD schreef:Een goed gefokte rashond is nou eenmaal duur, zeker een poedel, daar zijn ook niet denderend veel fokkers van.
Ik ken zelf een enkeling in Duitsland, reguliere (en schappelijke) prijzen tussen de €1100,- & €1600,- euro, maar dan moet je helaas wachten tot 15 weken.
Ik ken twee fokkers in NL, maar één heeft pas echt prijzen waar je U tegen zegt.![]()
Welkom, en mijn tip, ipv verder kijken verder sparen, dat bespaart een hoop ellende later.
Hola, wij willen zeker dit geld uitgeven. Er zijn alleen inderdaad erg weinig fokkers van de poedel die wij graag willen.
Er zijn wel enorm veel mixjes te krijgen, en ook dat vinden we wel leuk maar dan wel met juiste kruising. Dus we zoeken wel rustig verder![]()
We willen de eerlijke juiste prijs voor ons hondje!
KimD schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met de Driver Petlife worst bewaardoos?
xDenies schreef:KimD schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met de Driver Petlife worst bewaardoos?
Even gegoogled, maar daar komt niets naar voren. Ik heb de Curver variant, lijkt dat er op?
https://www.google.nl/search?q=driver+p ... fLM:&vet=1