Wij hebben ook een enorme voorraad aan dekens en kleedjes en handdoeken maar ik hou van schoon

Ik ga eens zoeken of ik ergens hondenkleden kan laten wassen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Oh ja dat mag natuurlijk vaak niet...![]()
Wij hebben ook een enorme voorraad aan dekens en kleedjes en handdoeken maar ik hou van schoonWij doen de honden ook onder de smurrie en modder gewoon de bench in dus kleden worden vrij snel vies. Regelmatig wassen voorkomt dan ook dat de honden minder fris gaan ruiken. Of wij hebben gewoon honden die van nature altijd lekker ruiken want wij hebben absoluut geen hondenlucht thuis.
Kaus schreef:Oh ja dat mag natuurlijk vaak niet...![]()
Wij hebben ook een enorme voorraad aan dekens en kleedjes en handdoeken maar ik hou van schoonWij doen de honden ook onder de smurrie en modder gewoon de bench in dus kleden worden vrij snel vies. Regelmatig wassen voorkomt dan ook dat de honden minder fris gaan ruiken. Of wij hebben gewoon honden die van nature altijd lekker ruiken want wij hebben absoluut geen hondenlucht thuis.
KimD schreef:Volledig met Kim eens, Weil is echt zo'n onzin om te laten enten. Volgens het boekje hadden onze honden minstens al 100x Weil moeten hebben.
Weil als ziekte, is niet eens gevaarlijk mits je er snel bij bent en je hond verder gezond is. De Weil enting daarentegen is wel levensgevaarlijk, die discussie is hier al eens gevoerd en diezelfde mening heb ik nog steeds.
De Weil enting komt er hier dan ook niet meer in.
Sterker nog, ik zal voor mijn toekomstige pupkopers enkele dingen wat betreft entingen contractueel laten vastleggen. Uiteraard zullen daar ook andere dingen in komen te staan, maar entingen wordt zeker een 'kopje'.
_xManadisx_ schreef:KimD schreef:Volledig met Kim eens, Weil is echt zo'n onzin om te laten enten. Volgens het boekje hadden onze honden minstens al 100x Weil moeten hebben.
Weil als ziekte, is niet eens gevaarlijk mits je er snel bij bent en je hond verder gezond is. De Weil enting daarentegen is wel levensgevaarlijk, die discussie is hier al eens gevoerd en diezelfde mening heb ik nog steeds.
De Weil enting komt er hier dan ook niet meer in.
Sterker nog, ik zal voor mijn toekomstige pupkopers enkele dingen wat betreft entingen contractueel laten vastleggen. Uiteraard zullen daar ook andere dingen in komen te staan, maar entingen wordt zeker een 'kopje'.
Zoooo, bij jou zou ik dus nooit een pup halen.
Wat ga jij je schuldig voelen als een pup overlijdt aan weil omdat jij ze verboden hebt te enten. En later zeg je: mensen zullen alleen maar blij zijn,scheelt ze geld.
En weil is niet gevaarlijk? Ik heb honden gezien die het hadden en die zijn dood en dood ziek. Heb er ook een pup aan zien overlijden. Honden kunnen niet kiezen om geënt te worden. Maar in het contract een enting laten ontzeggen vind ik ver gaan.
Over de veiligheid ga ik niet eens met je in discussie.
Titeren ben ik helemaal voor en ik ga geaag naar diergeneeskundig nederland waar alleen getiterd word, maar L4 zal altijd in mijn hond gaan.
Kaus schreef:Ieder huishouden heeft inderdaad wel een geur. Hond zal vast een zeker onderdeel zijn van de onze![]()
Maar ik aai ook weleens van die honden en dat ik daarna meteen mn handen wil wassenVettig, stinken, klitten. Dat vind ik persoonlijk echt vies. Ik eet gerust terwijl ik mijn honden aai.
jonneke1981 schreef:Hoi Hoi weer even bijgelezen haha hele verhalen weer. Ik ben aan het wachten op het loops worden van mijn tollerdame. kan ieder moment gebeuren. dus 2019 hopleijk weer puppies. Leuk al die foto's van jullie honden te zien.