Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolmer20 schreef:Er bestaan wel drijvende mosballen?
Al zijn dat gewoon drijvende ballen met java mos erop en aan een touwtje met een zuignap
Je hebt wel riccia fluitans, das het watervorkje. Veel mensen denken dat het een mos is, dat drijft wel, maar blijft vaak inderdaad wel bij t filter hangen en komt in t filter.
Levermos vind ik zelf heel mooi! En javamos ook altijd wel
Veriye schreef:Melyoramel: ik zou even het watee op GH en KH testen. Problemen met de vervelling hebben hier eigenlijk altijd mee te maken.
Super fijn wel van de eitjes!!![]()
Mooie dry-start! Er is zeker al verschil te zien.
dierenfan schreef:Haha ik bij... Longfin denken aan iets door gefokts vanwege het uiterlijk en wordt precies wat anders gezegd. Zal eens wat verder er in verdiepen. Wist zo zeker wat ik wou maar slecht verkrijgbaar en absurd duur tov de andere zegt genoeg
Spruit schreef:Klopt, die heb je dan ook weer in super red longfin en albino longfin. Geef mij maar de natuurlijke vissen, kan mij niet voorstellen dat de lange vinnen comfortabel zijn. Dit vind ik dan ook van Betta's, geef mij maar de wildvorm en kleurrijke plakats
Mijn Enteromius hulstaerti hoort morgen wel binnen te komen en ik las op de site van de desbetreffende viswinkel dat ze nog gewoon open zijn. Fingers crossed in elk geval