Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:53

Wij hebben kito eerst een jaar alleen gehad. Maar hij was zo bang dat we zoiets hadden misschien helpt t als we een kitten erbij zetten die niks engs heeft meegemaakt. Bij vrienden hadden ze toen een nestje afgesproken dat als het niet ging de kitten terug mocht komen. De eerste 2 weken vond kito hem helemaal niet leuk. Maar opeens is dat omgeslagen en lagen ze samen te slapen. Kito durfde dankzij hem ook weer de tuin in.
Maar kito is wel nog altijd super op mij gericht. Niet vervelend maar hij houd me wel in de gaten en komt bij me liggen.

En nu komt er over een paar maanden hopelijk een poesje bij.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:07

Ja.... Ik denk toch dat wij straks ook overstag gaan. Ik wil denk in alleen even iets langer wachten. Moet even overleggen met de fokster. Misschien januari ofzo.

Dank voor jullie reacties!

xniieeenke

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 22:03

Mila is zo ontzettend lief! Zo aanhankelijk, ze begroet je altijd ook <3

Vanavond zag ze Noortje aan de andere kant van de, 40 cm hoge, tafel dus ze vloog er overheen en met dat ze wilde springen gleed ze uit over een folder, dus vloog heel debiel door de lucht, waardoor Noortje, op de stoel een halve meter daar vanaf, zich rot schrok en een aantal kussens door de kamer heeft 'gesmeten' omdat ze zich zo hard afzette, het was best sneu maar ik heb me rot gelachen, ze zaten na de tijd echr even na te denken of zo :')

Mila ligt lekker te pitten nu en ze viel net met haar kop, BAM, voorover dus met haar neus op mijn schoot <3
Laatste foto is van gisteren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 22:23

Lief! Gekke beesten vallen echt in de meest vreemde standjes in slaap :D

Ze zijn wel echt heel grappig katten. Door mijn allergie heb ik me er nooit zo meebezig gehouden.

We hebben sinds vandaag stroom in de tuin. Ik ben echt als de dood dat hij het aanraakt. Aan de andere kant hebben we het dan maar gehad...

Wij hebben ook een veranda in de tuin. Ga daar wat plankjes aan de muur maken zodat hij kan klimmen en zet er ook een bak en plekje om te slapen in. Ook leuk als ze straks samen zijn. Ben benieuwd of ze er dan graag spelen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:27

Leuk een kittentopic!

Sinds 2 weken heb ik een kitten uit een nestje bij mijn ouders <3

Een cypers poesje met de naam Dayanaera en als roepnaam Daya.

Ze is onwijs lief en tegelijkertijd strontvervelend.Afbeelding

Nu 10 weken oud

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 09:31

Lief!

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 11:37

Hebben jullie ook van het programma: my cat from hell gehoord? Wat vinden jullie ervan? Ik heb een aflevering gekeken en opzich kon ik me wel in zijn standpunten vinden.
Ik hoopte ergens een samenvatting te vinden van zijn standpunten maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 11:38

Op welke zender is dat?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 11:42

Jep, ik zet heel vaak animal planet even aan en dan is dat er soms wel op, vind het heel interessant eigenlijk, maar vind het echt om te kotsen hoe sommige mensen totaal niks van dieren weten en ze dus niet goed behandelen. Respect voor wat die man doet _/-\o_

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 12:45

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:02

Wat leuk roosch

Stalkat heeft ook weer een kitten maar wij denken dat er nog 1 in zit
Dus hij gaat er even mee naar de da

Misschien ook slim om gelijk te steriliseren.

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:06

Heb je enig idee wie de papa kan zijn?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 13:07

Ach gut.. Ja steriliseren lijkt me zo gek nog niet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:00

Achossie... Hoop dat er niks meer inzit!

Ik kijk nu my cat from hell en in die eerste aflevering zit een tonic look a like xD vind dat die gast wel iets te diep gaat en teveel banketstaaf. Het zijn katten, geen honden :p ik ben altijd super wild geweest met mijn katten, echt geen relaxte energie heb ik hoor :') maar het zijn ontzettend fijne sociale katten geworden

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 16:27

Tja.. denk haar zoon van 3 jaar geleden.
Heb het al vaker gezegd laat haar nou helpen
Maarja echte boer hé

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:51

Karel mag sinds een paar dagen zonder tuigje in de tuin! Vandaag wilde hij ook naar buiten terwijl het heel hard regende..

Afbeelding
Wie niet horen wil moet maar voelen :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 17:52

Koppige Karel. :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:58

Hahaha Karel!!

Ik heb vandaag Karel mee naar de paardjes genomen. Dus in de auto met twee hondjes en n kat haha!
In het begin vond hij/zij het nogal spannend, helemaal trillen van de spanning, toen even op de grond gezet (aan t tuigje uiteraard) en deed hij netjes n plasje int zand. De schuilcontainers met stro waren favoriet!!!
Na de paardjes de honden gaan voeren bij pa en ma en heeft karel nog even met snoet gespeeld.

Scheelt denk ik ook dat de hondjes erbij zijn dat ie het zo snel wel best vind allemaal.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verschil ook tussen snoet en karel, karel is heel gedrongen en een propje en dan snoet is zo'n lange slungel

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:55

Smee__ schreef:
Karel mag sinds een paar dagen zonder tuigje in de tuin! Vandaag wilde hij ook naar buiten terwijl het heel hard regende..

[ [url=m/xaNXzP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie niet horen wil moet maar voelen :+

Hoe lang heb jij het met een tuigje gedaan? Ik ben sinds gisteren met Donnie in de tuin aan het proberen. Hij reageert dan totaal niet meer op me en sluipt vooral langs de randen van onze tuin. Wat mij verteld dat hij niet zelfverzekerd is..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:59

Ja echt :') Hij bleef maar miauwen dat ie naar buiten wilde dus maar gewoon gelaten. Hij dacht slim te zijn en te schuilen onder het terras maar het kwam gewoon tussen de kieren door dus hij werd alsnog zeiknat _O-

Aah Karel mee naar de paarden! In mijn ogen blijft het gewoon een kater :))

@Eleadoras: ongeveer een maand. Met het tuigje om vond hij het helemaal niet zo leuk buiten, veel sluipen en schrikken enzo. Maar nu los is ie veel stoerder en is ie het liefst de hele dag buiten :D

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:04

Smee__ schreef:
@Eleadoras: ongeveer een maand. Met het tuigje om vond hij het helemaal niet zo leuk buiten, veel sluipen en schrikken enzo. Maar nu los is ie veel stoerder en is ie het liefst de hele dag buiten :D

Hihi, en hij komt dan wel weer thuis? Roep je hem dan?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:26

Hij durft de tuin niet eens uit :') Maar als we roepen of fluiten komt ie meteen ja :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:43

Jullie hebben vast een grote tuin.
Hier 2 dagen vast maar daarna los. Was ook al gewend buiten in een tuin en is over 10 dagen 4 maanden.

Hier zijn wuppies favoriet speelgoed. Ik gooi, hij komt ermee teug rennen :')

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:20

@IMJ jeetje dan heb je hem al wel jong los?

Ik vind het doodeng, hij kan aan 2 kanten naar de buren toe.. en dan krijg ik hem niet te pakken

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 12:51

Een arme :$ katten eigenaar meld zich weer :wave:

Rocco vanmorgen weer opgehaald, hij is afgelopen vrijdag opgenomen ivm spugen/diarree en weinig teken van leven meer.
Bij dierenarts aan het infuus geweest, anti spuug middel en anti biotica. Nu komende weken kuur nog afmaken, maar Rocco doet het weer :) :(:)
Turbo, had weer oog ontsteking. Druppels meegekregen, nu ziet hij er als een hele lelijke kat uit. Hele kop in het vet. :') Coontjes zijn heel leuk, maar heel lelijk bij vettige vachtjes. :o

Alsnog weekend weggeweest, was regenachtig maar wel heel gezellig. Helaas nu motor ook nog eens stuk, dus alles zit echt mee hahaha karma ofzo? :=

Foto maar weer van de lieverd, ben blij dat hij weer thuis is. Turbo trouwens ook, die miauwde het hele huis bij elkaar zo alleen.
Afbeelding