Warboel schreef:Nicky91 schreef:Dat moment dat iemand zegt dat ze 28 zwemdiploma's heeft, reddings zwemmen, strand wacht.
En ik alleen m'n A-diploma heb en bang voor water ben.#realitycheck
Sameik heb wel A B en C en jaren op wedstrijdzwemmen gezeten maar ben verschrikkelijk bang voor dingen die onder water zijn (putjes in het zwembad zijn het ergste) en krijg in het water vaak paniekaanvallen dus nee niks voor mij dat suppen al lijkt het me wel heel gaaf! Ik zwom trouwens altijd heeeeel erg hard en heb altijd veel medailles gewonnen omdat ik zo bang was dat ik gewoon echt snoeihard ging zodat ik snel het water weer uit was
hahahahahaha
Ik had echt niet door dat er met mij best veel mensen zijn die dit hebben
Ik voelde mij altijd best eenzaam als iedereen heel ver weg aan t zwemmen was en ik aan de kant stond omdat ik het gewoonweg doodeng vond. Ik zwom wel, als ik met mn beste vriend samen was. Hij had namelijk ook reddingszwemmen gehad dus ik dacht als er dan wat gebeurd kan hij mij naar de kant helpen
Hier het voordeel gehad dat we dagelijks wel met stabiele roedels en volwassen honden in contact kwamen die Arya echt al goed geleerd hebben hoe ze zich moet aanpassen. Tuurlijk is ze soms ook even druk en wil ze spelen en uitdagen, maar overall had ze toch ook toen al gelukkig heel snel door wanneer ze een andere hond gewoon met rust moest laten. Maar je hoeft idd maar net 1 rotte ervaring te hebben gehad. Ik was daar ook altijd bang voor dat zoiets zou gebeuren.
Ik maak maar collage’s want anders staat het topic zo vol weer met losse foto’s hihi. En ik ben bang dat het ’s avonds afkoelen nu wel langzaam voorbij is. Vandaag 34, morgen en overmorgen 37 graden en twee dagen erna 36 graden… Wordt echt afzien. En dat is idd wel fijn als je thuis de ruimte hebt dat ze dan toch tussendoor hun energie even kwijt kunnen. En kan me goed voorstellen dat je heeeel blij bent met die airco haha! 

. Al wordt hij wel erg blij als één van ons even naar buiten loopt voor iets.