Kiwiwitje groeit als kool zo te zien
Ohh wat jammer dat het niet goed voelt bij de cursus hopelijk vind je snel wat anders waar je je wel goed bij voelt ! Komt vast goed
Ik ben blij Candy en ik kunnen vanavond na 3 weken weer naar cursus ivm haar loopsheid. Ontzettend veel zin in om weer flink aan de slag te gaan !

Ik wil gewoon genieten van m’n pup en me niet constant druk maken of ik dingen wel goed doe en ook het gevoel hebben dat ik dingen niet echt kan aankaarten/bespreekbaar kan maken omdat ik anders weet dat de kans groot is dat er toch weer stomme reacties komen die me onzeker maken ipv mij op een positieve manier te benaderen en te begeleiden als ik ergens tegenaan loop. Ik vind een goede opvoeding en daarmee ook cursus/training belangrijk, dus daar stop ik ook niet zomaar mee, maar het moet niet ten koste gaan van mijn eigen gevoel/geluk erbij. Dus we zoeken voor nu idd even verder en dan oefen ik maar even zonder instructrice waar ik op terug kan vallen/die me kan begeleiden tot ik iets nieuws vind. 
maar ze bleef overall echt netjes bij me. Voor de kids naar buiten kwamen - en dan lopen er alsnog ouders langs enz en die gaan dan om ons heen staan - heeft ze het gros van de tijd netjes naast me gezeten - en dan kijkt ze tussendoor echt naar me van 'zie je hoe goed ik dat doe vrouwtje' met die trouwe oogjes van d'r. Smelt
Ik raakte verdwaald en had geen telefoon bij me dus het duurde iets langer dan gepland.
) wat geven jullie na een training om weer even de energie omhoog te krikken? Ik ken wel van de pakjes die je kan kopen specifiek gericht op intense trainingen maar ik denk dat dat iets teveel van het goede is. Dus als iemand tips heeft, graag! 
Wilde namelijk een enorme lading bestellen maar bij een andere site. Maar die korting trekt me wel
en het een en ander aan leuke speeltjes
Denk dat die reep toch zo'n 10 tot 15cm is. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, veel mensen kopen het als snack en een vriendin geeft het als extraatje na een flinke wandeling.