Oh wauw Ja Karel heeft hier alle gordijnen al gesloopt.. Ik kijk nu al uit naar Kerst. Het is niet een kwestie van of maar hoe hoog hij in de kerstboom zal klimmen denk ik zo
Maareh, nieuwe plek en nieuwe mattie? Gaat 'ie verhuizen?
Mooi he Smee, hoe ze dat duidelijk kunnen maken? En niets zo fijn als met kat op schoot
Jemig pluche_Pluus, zit jullie niet mee
Hier ook een dierenartsbezoekje, Kiska had ineens 2 plekjes boven haar ogen stuk. Had eerder wel al korstjes gevoeld, maar dacht dat dat oorlogswondjes waren. Maar deze plekken boven haar ogen waren zo symetrisch, je zag gewoon dat het geen verwondingen door een andere kat waren, dacht zelf aan een schimmel infectie oid, bij de dierenarts bleek het om een allergische reactie te gaan. Zij gaf aan dat het vaak met 1 spuit prednison verholpen was en nooit meer terug kwam en dat nu zoeken naar de oorzaak veel belastender en kostbaarder is. Dus nu hopen dat het mooi weg trekt en inderdaad nooit meer terug komt.
En nog een weekje, dan mag Anushka bevallen, Jiala over 2 weken. Ben zo benieuwd hoeveel het er zijn en bij Jiala hoe ze er uit zien, iig points, maar of ze enkel korthaar of ook langhaar heeft, wit enz, spannend!
pluche_pluus
Geplaatst: 30-09-16 07:59
Drievoud is het zeker. Was afgelopen weel ook zelf nog ziek. Hierna zal het dus weer beter gaan hoop ik...
Wat is de nieuwe vriend? Tonic kijkt er op z'n coons naar. Lekker cranky.
ondanks alle poep festijnen in de bak & staarten zijn ze nog steeds lief.
IMJ
Geplaatst: 30-09-16 08:18
Lekker zoveel kat op je! Wel balen van alle ellende. Ondanks dat, veel plezier op je weekendje! Waar ga je heen?
En bijna kittens! Leuk zelf fokken! Fok je een bepaald ras?
Hier eindelijk ook rust na vanaf 6 uur rennen en gek doen tussen het speelgoed van mijn dochter
Ik ben zo blij met die krabpaal hè, karel leeft zich er lekker op uit! Snor vind er niks aan haha! Die komt echt binnen om te eten kroelen en slapen. (Is ook alweer 8 dus dan mag dat wel)
Amable
Geplaatst: 30-09-16 08:44
Ik fok papierloos, Anushka is een blauwe rus
En Jiala is eigenlijk gewoon htk, maar wel heel mooi
Haar heb ik met een ragdoll gekruist
pluche_pluus
Geplaatst: 30-09-16 08:54
Nou vierfout dus Rocco spuugt & eet/drinkt niet. Heel futloos.
Is dit een hint ofzo? Dat we niet moeten gaan? Damn. We zouden gaan kamperen met de motoren in Luxemburg, afsluiting van het motorrijden met vrienden/kennissen.
Point is recessief, dus dat wordenze als het goed is sowieso, maar pa heeft natuurlijk ook witte aftekeningen en is langharig, en omdat ik niet weet wat er achter Jaila zit ben ik heel benieuwd wat er uit het nestje komt
Azara71
Geplaatst: 30-09-16 09:39
Milotje gisteravond met Sacha
kraakte
Geplaatst: 30-09-16 09:44
pluche_pluus schreef:
Nou vierfout dus Rocco spuugt & eet/drinkt niet. Heel futloos.
Is dit een hint ofzo? Dat we niet moeten gaan? Damn. We zouden gaan kamperen met de motoren in Luxemburg, afsluiting van het motorrijden met vrienden/kennissen.
Amable, ik heb tonic nog nooit daar boven zien zitten dus vandaar op z'n nieuwe plek en die mattie is een opgezette prairiedog lol.
Betreft de allergie, vervelend! Puk had daar ook veel last van en daar was ook niet achterhaald wat de oorzaak as. Hoop dat het met 1 spuit over is! En ik ben heel benieuwd naar je kittens
Pluch, wat ontzettend naar zeg... Het zit je niet echt mee de laatste tijd... Hoop dat het meevalt!
Mijn huiskamer ruikt niet al te fris, ruikt naar kattenurine, maar geen idee waar het vandaan komt. Tonic zal wel op een andere plek z'n urine hebben laten lopen...
IMJ
Geplaatst: 30-09-16 21:43
Vraagje aan jullie ervaren kattenhouders! Wij hebben nu 1 kater. Wie heeft er nog meer maar 1 poes? Stel we nemen er 1 bij, zou deze kater dan minder gericht op onze dochter raken? Ze zijn nu zo leuk samen ondanks dat ze nog geen 2 jaar oud is.
We hebben de mogelijkheid er 1 bij te nemen. Maar ik twijfel nog zo.
Ik heb Mowgli een paar jaar alleen gehad en ze is nog net zo op mij gericht als daarvoor. Ze heeft alleen de neiging zich wat terug te trekken als de anderen teveel aandacht opeisen of erg druk zijn maar aan mij om haar dan wat qualitytime te bieden.
Wij hadden altijd 2, maar toen de ene doodging merkte we wel aan kyara dat die eenzaam was. Niet dat die nu heel blij met Sake is, maar dat is een ander verhaal Maar in ons geval heeft Kyara 9 jaar met een andere kat gewoont en was dat dus niet anders gewend.
Ik zou eigenlijk voor een herplaatser gaan. Mijn fokster wil geen kitten alleen bij mensen die fulltime werken. Toen ik daar aan kwam was de herplaatser heel schuw en heb haar amper kunnen bekijken. Was nog 1 kitten over en ik was verkocht.. Probleem want zij mocht niet alleen mee. Toen kwam Mel en die was zo aanhankelijk, die wilde ik ook! Ze was net gesteriliseerd en eigenlijk nog niet te koop.. Maar fokster vond dat zij me uitgekozen had en toen mocht ook zij mee.
Als ik zie hoe lief ze tegen elkaar aan liggen, elkaar kopjes geven, met elkaar spelen ben ik zo blij met 2!