Nicky91 schreef:Dat moment dat iemand zegt dat ze 28 zwemdiploma's heeft, reddings zwemmen, strand wacht.
En ik alleen m'n A-diploma heb en bang voor water ben.#realitycheck
Same
ik heb wel A B en C en jaren op wedstrijdzwemmen gezeten maar ben verschrikkelijk bang voor dingen die onder water zijn (putjes in het zwembad zijn het ergste) en krijg in het water vaak paniekaanvallen dus nee niks voor mij dat suppen al lijkt het me wel heel gaaf! Ik zwom trouwens altijd heeeeel erg hard en heb altijd veel medailles gewonnen omdat ik zo bang was dat ik gewoon echt snoeihard ging zodat ik snel het water weer uit was

(Niet dat het altijd fout ging. Hij kon bijvoorbeeld prima naast een andere hond wandelen zonder uit te vallen, los ging ook- al speelt hij niet met andere honden.) Het was echt niet mijn manier van trainen en ik werd er deels zelf ook wel onzeker door. (Nu moet ik zeggen dat ik toen nog niet zo ervaren was. Ondertussen wandel ik met meer honden die angst-agressie hebben en ben ik zelfzekerder over de technieken die ik toepas). Terwijl ik dezelfde hond het jaar ervoor ook bij mij heb gehad. Toen bracht de eigenaar hem binnen met een tuig en wandelde ik hem zo. De hond heeft toen twee maanden bij mij verbleven en de eigenaar vertelde mij dat zijn gedrag aan de lijn naar andere honden sterk verbeterd was. 
. 
). Ze heeft nog een beetje nagehijgd thuis (maar dat doet ze ook vaker bij langere wandelingen bv) en ligt nu te slapen. Merkt dus wel dat ze sneller d’r pijp leeg heeft, dus daar hebben we op aangepast natuurlijk. Ze hebben hier 2 dagen 37 voorspeld en 2 dagen 36 dus op die dagen ga ik denk ik maar nachtwandelingen doen, lol. Weet echt niet hoe we de tijden op die dagen moeten gaan verdelen, pfft. Ook in de ochtend is het gewoon echt al snel warm. En het nadeel is ook dat echt ongeveer alle hondeneigenaren tegelijkertijd gaan wandelen op een gegeven moment en dat je dus echt zigzaggend elkaar moet ontwijken soms
alle zwembaden nu met tijdsloten en reservaties. Ik werk in een zwembad en het is nog nooit zo kalm geweest
zwem nu min. 2x per week, echt zalig.
Fijn dat het bij jullie wel wat afkoelde. Ik zie wel een beetje op tegen de komende dagen, ook omdat het zo lang zo warm blijft. Wat betreft het ritme ben ik ook zoekende. Wij hebben gelukkig redelijk veel ruimte om het huis waardoor ze hun ei op zulke hete dagen thuis ook wel kwijt kunnen en dan ‘s ochtends in ieder geval even een ronde door het bos en ‘s avonds als het voldoende afgekoeld is.
Baal er zo van. Ze is nu wat schuwer naar andere honden toe, bij ons thuis doet ze het wel goed. Hopelijk trekt dat allemaal bij.
Hopelijk houdt ze er geen angst aan over. Arm ding!
Ben toen toch maar flink gaan wandelen maar 2 drukke beardies met 1 arm is niet handig. Afgelopen dagen met heupband gelopen en dat ging beter dus dat blijf ik maar doen! Tot het volgende fysio bezoek mag ik nog steeds niks doen met mijn rechterarm, behalve 1x per dag wat oefeningen