Nicky91 schreef:Dat moment dat iemand zegt dat ze 28 zwemdiploma's heeft, reddings zwemmen, strand wacht.
En ik alleen m'n A-diploma heb en bang voor water ben.#realitycheck
Same

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:Dat moment dat iemand zegt dat ze 28 zwemdiploma's heeft, reddings zwemmen, strand wacht.
Warboel schreef:Nicky91 schreef:Dat moment dat iemand zegt dat ze 28 zwemdiploma's heeft, reddings zwemmen, strand wacht.
Sameik heb wel A B en C en jaren op wedstrijdzwemmen gezeten maar ben verschrikkelijk bang voor dingen die onder water zijn (putjes in het zwembad zijn het ergste) en krijg in het water vaak paniekaanvallen dus nee niks voor mij dat suppen al lijkt het me wel heel gaaf! Ik zwom trouwens altijd heeeeel erg hard en heb altijd veel medailles gewonnen omdat ik zo bang was dat ik gewoon echt snoeihard ging zodat ik snel het water weer uit was
Nynkster schreef:In principe wel, weet niet wat voor auto je hebt en welke maat bench erin moet?
Nynkster schreef:Wij hebben een Opel station, denk qua achterbank ruimte gelijk aan jullie auto. Daar kan hij gewoon er staan. Zet altidj de bijrijder stoel er tegenaan dat hij ook niet kan schuiven
cursebreaker schreef:KimD schreef:Daar gaan me de nekharen overeind van staan, die Liv. Brrr.... Zo'n vreselijke hippie. Dat die toko nog niet gesloten is.![]()
Ik heb daar een hele tijd geleden al eens bericht over gedeeld op Bokt. Weet alleen niet meer welk topic dat was.
Oh nu maak je me wel nieuwsgierig haha! Ik zie natuurlijk alleen de mooie kant ervan he en eerlijk is eerlijk: hoe alles naar buiten gebracht wordt ziet het er gewoon heel goed uit en lijkt het echt alsof ze 'above and beyond' gaan. Maar heb idd van achter de schermen wel gehoord dat ze bv. echt een haai moet zijn naar d'r medewerkers bv. Ik ken overigens ook niet alles tot in detail van haar werkwijze, maar ze hebben toch wel mooie succesverhalen als ik zie wat er aan nieuwe eigenaren te zeggen hebben als ze hun hond dan hebben en er mee aan de slag zijn geweest. Dus als jij als potentieel nieuwe eigenaar niemand kent die dus de 'achter de scherm verhalen' kent, dan denk je bij het zien van wat zij doen dus gewoon echt dat ze goed werk verrichten bv.
cursebreaker schreef:. Zwem nu veeeel te weinig terwijl dat nu juist ook goed voor me zou zijn met afvallen en beter in shape te komen. Maar het gros van de zwembaden welke nog open zijn om baantjes te trekken, zijn echt veel te druk
RoosvanBlue schreef:Ach arme Zhiva, wat vervelendInderdaad snel weer goede ervaringen opdoen, daar help je haar het beste mee. Weet je hoe het kwam? Eigenlijk horen honden geen pup aan te vallen (of eigenlijk nooit iets aan te vallen, maar zéker geen pup).
J&J waren gisteravond DRUK. Het is hier in de tuin wel warm maar vaak met een briesje. Dat vonden de dame en heer goed genoeg voor zoomiesBen toen toch maar flink gaan wandelen maar 2 drukke beardies met 1 arm is niet handig. Afgelopen dagen met heupband gelopen en dat ging beter dus dat blijf ik maar doen! Tot het volgende fysio bezoek mag ik nog steeds niks doen met mijn rechterarm, behalve 1x per dag wat oefeningen
Nayomie schreef:Een normale autobench past niet en moet anders op maat gemaakt worden en in de auto worden opgebouwd. In principe kan een stoffen bench wel vastgemaakt worden. We hebben een aantal punten daarvoor op de achterbank.
Het heeft ook niet onze voorkeur, maar we moeten toch echt nog even 2 jaar met deze auto voor we een volwaardige autobench kunnen nemen die daadwerkelijk past.![]()
Even voor de beeldvorming, zo'n auto hebben wij.
[ [url=m/lNPGCS.jpg]Afbeelding[/url] ]