Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben ook wel benieuwd hoeveel je er hebt.
iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
_KiMbErLeY_ schreef:Wat goeoeoeoed dat je ze niet bent gaan halen
Hahahahaha
Die allemaal weggaan...
Mijn doel is om elk konijn een vriendje te geven, dus ook de dekrammetjes een gesteriliseerd voedstertje, dat is lastig organiseren, maar wel te doen. Jammere is dat ze dan waarschijnlijk ook minder goed dekken.. maar dan zie ik mijn konijntjes toch meer als huisdier, dan als fokdier en gun ik ze liever een vriendje... Maargoed, dat moet ik dus langzaam voor elkaar zien te krijgen (lees: al vanaf heel jong samen enz.) en nog ff sparen.. want dan heb ik dubbel zoveel konijntjes natuurlijk
En ik wil met onvoorziene omstandigheden wel gewoon naar de DA kunnen. Dus nog even wat nestjes, zodat ik hopelijk kiet kan spelen met m'n onderhoudskosten, dan blijft er weer wat over en kan ik dit soort dingen op gaan zetten 
Geef ze een knuffel van mij

Maar ik heb ze in de eerste plaats als huisdieren, en dan horen konijnen een vriendje te hebben

)

en kruiden krijgen ze 1x per dag.. weer wat te knabbelen.. kun je ook gedroogd fruit/snoepjes in een dennenappel doen... of een soort snuffelding van karton, en daar je kruiden in doen... zijn ze ook weer ff bezig... Zou het even op moeten zoeken wat ik precies bedoel, maar Pinterest staat vol met zulke leuke dingen
Dan vind ik het dus ook weer jammer dat ik er zoveel heb.. zou het liefst allemaal speeldingen bedenken en maken, maar dat vind ik dat ik ze dat allemaal moet geven
En dan is 't weer niet meer te doen
bovendien zitten er 3 en mag hij dus ook echt zelf 2 kiezen.
Maar dan heb ik nog maar een kleine fokkerij
Voor nu is dit nog te doen voor ons, om te verzorgen en schoon te houden, naast de paarden en alle andere werkzaamheden
Dus dan vind ik het prima
Zodra ik merk dat het niet meer bij te houden is, is het niet meer eerlijk tegenover de diertjes.. Probleem met mij is dat ik altijd alles wil hebben
Met paarden heb ik daar ook een beetje last van, alleen zijn konijnen wat beter te betalen 

Moet ik ook écht niet doen 
En daar reageerde ie niet eens heel raar op
Geef me een vinger......

hoefnageltje schreef:Hoi allemaal,
Hier een noodkreet van onder mijn steen:
Weet iemand of Fenbendrops nog leverbaar zijn via de dierenarts?
Het middel is niet meer via internet te bestellen.
Weet dus niet of het middel uit de handel is of dat het op een lijst is gezet dat het alleen via dierenartsen mag worden geleverd.
Stress, want 2 van mijn nijnen hebben weer een uitbraak van E.Cuniculli.
Ik had nog een halve fles staan waar ik nu al mee begonnen ben, maar voor een complete behandeling heb ik 4 flesjes nodig.
Ik neem morgen contact op met mijn dierenarts, maar voor mijn eigen stressniveau vind ik het fijn om te weten wat er met dit middel gebeurd is vwb de verkoop.
_Tarzan schreef:Utopia, waarom maak je geen grotere groep dames met 1 gecastreerde ram, scheelt je plaats en aantal konijnen
Maar werkt dat ook met nestjes krijgen? Ben als de dood dat een bonusmama de kleintjes van een ander doodmaakt....
Tenminste, 2.. waarvan 1 heel fanatiek, de andere 2 zaten nog verstopt