Nog even snel een foto tussendoor van onze kleine man. Woensdag gewogen, was 7 kg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:xLaraaj schreef:Daar gaan de lastminute trips naar het UK.. byebye inkomsten voor de mensen die van toeristen leven
Als je dat van plan bent dan gewoon ruim op tijd de maatregels treffen zodat je altijd safe zit en last minute kan.
Eigenlijk heel simpel toch?
Kaus schreef:Jij hebt daar gewoon 400€ aan dekens lopen![]()
Ik ben echt fan van de blue merle (?) met hangende oortjes
mvdende schreef:https://www.gov.uk/guidance/pet-travel- ... ter-brexit
Het zit toch iets anders in elkaar. De overheid site geeft aan dat die 4 maanden alleen gaan gelden als er geen akkoord komt. Volgens mij is die er al wel?
Billy1970 schreef:Pff onze puppy is intussen wel al een hele pup en slaapt al ruim een week los in huis, wat meer dan prima gaat. Hij is gewoon zo braaf!
Dus we denken dat we de puppyren wel weg kunnen gaan halen voorlopig. Alleen wat maken we dan voor plekje voor hem, mand of kleed daar gaat hij waarschijnlijk niet op liggen, of slopen want hij ligt het liefst gewoon op de vloer. Maar die stenen vloer is hard en ruw en ik wil toch liever dat hij iets van een mand of kleed of zo heeft dus we denken er over eens een stretcher voor honden te proberen omdat hij dan van de vloer af ligt en dat is denk ik wel fijn, gezien de vloerverwarming.
Dus ben ik aan het kijken wat we dan zouden willen, dat is nog niet zo simpel zeg!
Iemand hier toevallig ervaringen ermee? We overwegen deze:
Kuranda hondenbed
Maar aangezien het best een duur ding is twijfel ik nog wel, want wat als hij er niet op wil liggen he.....
Maar de goedkopere stretchertjes lijken me weer niet zo stabiel en als ie er een keer af klapt is het natuurlijk gelijk gedaan.
Een othopedische traagschuim mand of kussen is voor hem echt veel te warm dus dat wordt hem hoe dan ook niet.
Hij heeft nu een kleedje (niet te dik maar wel zacht), maar daar wil hij al niet op liggen behalve heel even als hij een kluifje krijgt.
xLaraaj schreef:dierenfan schreef:
Als je dat van plan bent dan gewoon ruim op tijd de maatregels treffen zodat je altijd safe zit en last minute kan.
Eigenlijk heel simpel toch?
Als je bloedtest 4 maand op voorhand moet doen is er weinig last minute aan he
dierenfan schreef:Last minute boeking wil toch niet zeggen dat je dat 4 maanden eerder niet al weet dat je mogelijk dat gaat doen? Mijn honden heb ik jaren rabiës geënt zonder ooit maar in het buitenland te zijn geweest. Toen we x zin hadden naar België te gaan naar groot omheind losloopgebied konden we zo gaan want entingen waren oke.
Gewoon uit voorzorg.
Mijn ouders boeken altijd last minute maar vragen al wel zeker 6 maanden voordien vakantie aan van dan tot dan en week voor ze vakantie hebben boeken ze hun reis pas
Paloedie schreef:dierenfan schreef:Last minute boeking wil toch niet zeggen dat je dat 4 maanden eerder niet al weet dat je mogelijk dat gaat doen? Mijn honden heb ik jaren rabiës geënt zonder ooit maar in het buitenland te zijn geweest. Toen we x zin hadden naar België te gaan naar groot omheind losloopgebied konden we zo gaan want entingen waren oke.
Gewoon uit voorzorg.
Mijn ouders boeken altijd last minute maar vragen al wel zeker 6 maanden voordien vakantie aan van dan tot dan en week voor ze vakantie hebben boeken ze hun reis pas
Is dus maar net wat je onder last minute verstaat... Last minute betekent hier op donderdag of vrijdag "hey zullen we dit weekeind weg gaan?".
Kaus schreef:Ik vind persoonlijk dat de junior versie sowieso vrij laag in vet zit en vrij hoog in eiwit (de verhouding). Daar moet een hond ook maar net tegen kunnen. Maar als je het ene procentpunt in vet compenseert met meer eiwit zal dat niet veel verschil maken. Je zou dan ook rundervetpoeder bij kunnen voeren zoals wij doen. Kost geen drol en heb je in elk geval genoeg vet.
Kvv met krokant mengen kan overigens prima. Gaat hier in dezelfde maaltijd soms. Nooit problemen mee.
Je zou nog even kunnen naar Fit Dog kunnen kijken. Ik zat die toen sterk te overwegen maar kon uiteindelijk nergens een tabel met hoeveelheden vinden dus toen toch niet gedaan.