. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Of ze eten samen, maar hun hoofden zijn te groot voor het bakje. Dus eten ze om en om.
net als het gras van de buren veel lekkerder
(als ik werk krijgt hij sochtends een stukje knackebrod daar maakt hij binkies van
)
.
) 3 weken aan een stuk 1 keer per dag oraal medicatie krijgen, wat ze allesbehalve leuk vindt. Ze krijgt erna wel altijd brokjes maar als ze me ziet aankomen met de medicatie is ze weg
. Vroeg me dus af of er niet een makkelijkere manier bestaat.
Ik heb het toen op een andijvie blaadje gedaan en geen stress meer!
Jannickee schreef:Met mijn voedster was het ook een drama, zelfs als ik haar in een handdoek had gewikkeld wist ze er nog uit te komenIk heb het toen op een andijvie blaadje gedaan en geen stress meer!
Gigixponys schreef:Is nooit leuk natuurlijk. Ik gok dat ze het wel doorhebben als je het ergens op doet.
Ik heb die van mij 3 maanden moeten behandelen, gewoon vangen, hup er in en klaar. Gaat na een tijdje wel beter gaan.
. Jannickee schreef:Ja hoor! Ze vond het heerlijk! Nam haar dan wel mee naar binnen zodat ik kon zien dat ze ook alles binnen kreeg.
. Hoop dat die van mij er ook in trapt
.Eoweyn_x schreef:Welke medicijnen heb je?
Hier trappen ze er wel in met pijnstilling bijv, ligt aan de geur/smaak. Enige wat ik hier erin moest dwingen is tot nu toe de propolis en fenbendrops. Verder in een stukje appel, in een druif, gedroogd stukje brood met appelstroop, appelmoes, verdunde ranja, etc
. Zou niet weten hoe het heet eigenlijk
. DA zei wel dat het normaal niet echt naar iets smaakt. 
.
Ik heb degene met medicatie wel uit m'n hand gegeven, dan kan ik in de gaten houden of ze alles op eet. Ook moesten we van de DA 0,2 ml geven ipv de 0,1 ml die ze nodig heeft, zodat ze zeker genoeg binnen heeft. Dus als ze iets minder binnen heeft is het nog geen ramp
. Het feit dat ze het brokje en de medicatie tegelijk op eet, kan toch geen kwaad hè? Zo 'ang ze alles binnen heeft is het toch goed zo?
. 
.
. Hopelijk blijven ze lief tegen elkaar!