Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:03

Haha naja ach ik voel me ook niet aangevallen als je haar niet leuk vind hoor,ieder zn smaak.
Mn moeder zegt ook steeds ik kan er niet aan wennen het is net een mol :')
Inmiddels een rat want het springt alle kanten op.
Toch vind ik haar vader best wel iets weg hebben van een taffie en veel mensen die ze op foto zien vragen dat ook.
Ja als ras kenner zal er anders over denken haha.
Zal eens een foto van hem opzoeken....
Gevonden!
Ik vind hem echt een knapperd!!!! <3
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-19 18:04

Volwassen is het vooral minder rimpelig _O- dan worden ze wel een stuk knapper

Maar die flufjes haar zijn wel geweldig <3

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:42

kiwiwitje schreef:
Volwassen is het vooral minder rimpelig _O- dan worden ze wel een stuk knapper

Maar die flufjes haar zijn wel geweldig <3

Ja ze zitten indd flink los in hun velletje ja :')

Kimvicious

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:49

Afbeelding
Mila is dus uit logeren, en vervelend dat ze is!! :P

Met een uur alle vier knock out en Kimmie kan lekker tv kijken :D

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 01:28

Zoe_97 schreef:
Ik heb het geluk dat ik bij mijn moeder en oma woon. En mijn oma is eigenlijk altijd thuis. Dus honden ergens anders onderbrengen hoeft gelukkig niet

Nou dan kies ik toch voor geen oppas, bij mijn ouders wonen zou ik heel ongelukkig van worden :')

Vind het sowieso ook niet verkeerd voor honden om eens in een andere omgeving te zijn zonder eigenaar.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 01:36

Kimvicious schreef:
kiwiwitje schreef:
Ik zou dat dus niet kunnen :')
Ik stalk mn schoonmoeder heel de dag als ze daar een dagje zitten :')

Hier hetzelfde. Ga binnenkort voor het eerst zonder Skye op vakantie. Hoewel ik zeker weet dat ze het super naar haar zin gaat hebben vind ik het echt verschrikkelijk :j nu is die ook eigenlijk 24/7 bij me dus mis haar al als ik een paar uur weg ben.

Alleen maar goed voor ze en hij zit bij zijn nieuwe handler voor het eerst, dus ook hondenmensen ;) Zit daar prima, dus waarom zou ik mij druk moeten maken. Ook weleens lekker om een hond minder in huis te hebben. :D

Heb daar geen moeite mee hoor, op zo´n manier. Zolang het mensen zijn die ik ken of via andere ken...vind ik het prima.

Het zijn ook altijd de baasjes die er een drama van maken, de meeste honden vinden het prima om lekker eens ergens anders te zijn. :+ Voor Olly is het eerder zielig om weer terug te komen, nadat die een tijdje leuke vriendjes heeft gehad en een soort bos als tuin. :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-19 04:02

Tuurlijk. Ik vind t ook erger dan de hondjes. Al moet ik wel zeggen dat als wij ze een dag bij mijn ouders zetten en daarna niet gelijk weggaan vooral Boellie echt bij de voordeur gaat zitten omdat ie dan met ons mee wil.
En als we dan eerst even gaan douchen oid. Dan sluipt ie stiekem naar boven om bij de badkamer deur te gaan liggen
En als ze hem dan roepen dan komt ie wel. Maar zodra hij de kans weer krijgt ligt ie weer boven.
Dit doet ie dan weer niet bij mijn vriend. Alleen bij mij..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 07:43

Ianthe schreef:
Zoe_97 schreef:
Ik heb het geluk dat ik bij mijn moeder en oma woon. En mijn oma is eigenlijk altijd thuis. Dus honden ergens anders onderbrengen hoeft gelukkig niet

Nou dan kies ik toch voor geen oppas, bij mijn ouders wonen zou ik heel ongelukkig van worden :')

Vind het sowieso ook niet verkeerd voor honden om eens in een andere omgeving te zijn zonder eigenaar.

Hahaha ik wil ook wel evt huis uit hoor. Maar helaas zijn de regels in België iets anders. Ik ben nog student, dus ik mag wettelijk maar een betaald aantal uren werken. (Neem ongeveer een loon van 3000-4000 per jaar). Daarvan zit alleen wonen er echt niet in. :(
Dit is mijn laatste jaar als student, dus dan kan er voor de toekomst gepland worden :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 07:51

Rex ging voorheen ook wel eens naar m'n ouders, als m'n schoonfamilie niet kon oppassen - maar dit gebeurde echt niet vaak. Ging op zich wel altijd prima hoor, maar de laatste keer heeft hij 2 dagen niet gegeten - we waren 3 dagen naar Disney in april - iets wat nog nooit is gebeurd verder. Maar schijnbaar viel ons weg zijn hem heel zwaar nu. Toen ook besloten om niet meer weg te gaan zonder hem.

Arya moest laatst bij de Dierenarts blijven omdat ik weer zo slim was de paspoorten niet mee te nemen van Arya & Sansa en ipv met ze terug te rijden riepen de assistentes al heel gretig 'oh kom maar hier met ze' en toen heb ik ze daar gelaten - was hooguit 10min weg dus dat viel sowieso wel mee. Toen ik wegliep was ze wel even aan de riem aan't trekken richting mij en even aan't janken, want ze snapte er niks van, maar toen ik terug kwam zat ze vol aandacht naast de assistentes te kwispelen en blij te zijn - is volgepropt geworden met snoepjes natuurlijk en kreeg veel aandacht, dus ze vond alles prima op dat moment :')

Op zich helemaal prima toch als je thuis woont en gebruik kunt maken van de mensen daar als oppas. Voor mij hoeft Arya niet perse gewend te zijn bij vreemden te blijven en zal ik altijd liever eerst bekenden willen gebruiken als oppas. Maar ik zou het daarentegen op zich wel fijn vinden als ze het zonder problemen zou kunnen. Je weet maar nooit als het eens nodig zou zijn om wat voor reden dan ook.

@cinniz,
ohh, de volwassen variant ziet er echt heel anders uit moet ik zeggen. Heeft idd wel wat weg van een staffie als je snel kijkt. Vind de papa echt heel mooi! Benieuwd hoe jullie pup gaat uitgroeien tzt.

@Kim,
lekker toch, even relaxen erna hihi.

Na de stortbui gistermorgen, gistermiddag weer even heerlijk kunnen genieten van een zonnetje.
Het gaat echt van het een naar het andere uiterste haha.

Afbeelding
Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 09:53

Bij mij gaat ze bij mijn schoonouders of bij mijn vader.
Hij heeft ook altijd honden gehad en ik vertrouw hem 100%. Ze luisteren ook altijd super want hij is heel streng (wel op de juiste manier). Ooit wordt hij ook gastgezin voor een hond van mij :P
Mijn schoonouders vertroetelen meer en durven al is iets te geven wat ik niet zou willen maar ach .. Ze gaat er super graag, zij zien haar doodgraag en ze zouden door vuur springen voor haar dus ik gun hun ook dat plezier want kleinkinderen gaan ze niet krijgen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 12:33

Fijn weekend allemaal!
Afbeelding

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 12:34

Wij hebben altijd oppas in huis als we langer van huis gaan. Dat moet toch ook voor de paarden en zij zorgen dan ook meteen voor de honden.
Als we een dagje weggaan dan nemen we de pup mee en voor de volwassen honden regelen we dat iemand ze een paar keer per dag buiten op het erf laat. Vinden de dames prima.

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 13:59

Ik kan ook niet zonder ze, we gaan ook eigenlijk alleen nog maar zo op vakantie dat ze mee kunnen. Zo niet ga ik ook niet, heb best last van heimwee en gaan zij dan niet mee wordt het helemaal lastig haha :P

Herken dat ook echt xLaraaj, dat laatste van geen kleinkinderen. Mijn moeder noemt mijn honden ook kleinzoon en kleindochter, dat leverd geweldige beelden op in winkels :')

suze_ oh wat een leukerd, die oren geweldig!

Weer een kleine update, Noah doet het super! Al is alleen blijven nog niet zo leuk, ik heb er vertrouwen in. Ze speelt veel met Rasja en gaat graagmee wandellen :)
Afbeelding
Afbeelding
Wel leuk om te laten zien, rechts mijn meisje en daarnaast haar mama op deze leeftijd. De fokker is helemaal verliefd en trots op hoe ze nu al is. Prachtig compliment :D
Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:00

Leuke foto Suze <3 Vind jouw witte hond altijd zo gaaf! Maar deze is ook enorm schattig :))

Hier gaan de hondjes ook naar schoonouders toe. In principe vertrouw ik die helemaal met ze en zij hebben ook ervaring met honden. Enige is dat Dexter enorm op mijn schoonmoeder springt maar zij zet ook altijd zulke piepstemmetjes op dat ik vind dat ze erom vraagt :')

Wij moesten gisteren weer even langs de wasstraat omdat we naar nieuw huis gaan en geen vlooien mee willen nemen. Het is duidelijk wat Dexter er van vond _O-

Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:01

Haha geweldig :')

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:08

Haha zijn kop.
Oooh naar een nieuw huis Kaas: wat zal je blij zijn! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:55

Ik lees nog steeds braaf mee, maar heb niet zoveel puf om te reageren. :z

Maar wilde wel even weten, Kaus, hebben jullie nou eindelijk een nieuwe woning gevonden? :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:13

Nee was het maar onze eigen woning _O- We trekken tijdelijk even bij schoonouders in totdat we wat permanents gevonden hebben. Gelukkig hebben we wel onze eigen woonkamer en slaapkamer dus we vinden het geen probleem en de honden al helemaal niet. Die vinden het te gek *\o/* _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:31

Kaus schreef:
Nee was het maar onze eigen woning _O- We trekken tijdelijk even bij schoonouders in totdat we wat permanents gevonden hebben. Gelukkig hebben we wel onze eigen woonkamer en slaapkamer dus we vinden het geen probleem en de honden al helemaal niet. Die vinden het te gek *\o/* _O-

Maar wel echt uit het huis waar jullie nu wonen dan?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:19

Ja, uit het huis met de vlooien en de slechte isolatie := Maar dit was dus al wel weer een ander huis dan die met de agressieve buurman. Dit was een antikraak huis en helaas wordt het volgende week gesloopt.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 07:35

Een hele tijd niet meer actief geweest in dit topic, ik was hier eerder best wel regelmatig te vinden.. Maar merk dat ik dit 'nieuws' toch even kwijt moet. Sammy is van de week doodgereden door een auto |( Ze zou volgende week 1 jaar worden. Ik voel me echt verschrikkelijk. Onze andere hond is best wel van slag dus dat is ook echt heel naar om te zien. Is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt die even wil 'praten'? Ik merk dat vooral ook de 'wat als' gedachten me zo dwars zitten. Ik was er zelf niet bij, maar 'wat als ik die dag thuis was gebleven' etc...

Afbeelding

Afbeelding

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 08:06

Ooooh nee wat een triestig nieuw! Natuurlijk is het hele gezin aangeslagen.
En ik weet dat het nu lege woorden blijken maar straf je echt niet met al die "Wat als" vragen. :(:)
Ik wens je heel veel sterkte Y;(

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 08:40

Jeetje wat klote :(

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 08:41

Jeetje!!! Veel sterkte!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:48

Jeetje finnens wat heftig... :(
Zelf nooit zoiets meegemaakt (behalve van andere eigenaren die in de praktijk komen), maar als je gewoon je verhaal wil doen of wat dan ook kun je me altijd een berichtje doen. :(:)