Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Nee, ik bedoel de Duitse staande hond, German shorthair Pointer dus. En die worden veel gekruiste met huskys om de Alaskan Husky te creëren die verrassend veel werk- en trekvermogen hebben. Beetje vergelijkbaar met de Eurohound.
(Ik weet dat dit geen rassen zijn maar slechts benamingen voor werkgerichte mixen)
Dank je
KarmaChansy schreef:ok gelukkig haha, dat scheelt weer we gaan via denemarken en duitsland dus zal dat nog even opzoeken. Wat gaan ze doen in de UK volgend jaar?
kiwiwitje schreef:Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je zo'n antistoffen test moet doen. Alleen dat laat zien of een enting nut gehad heeft/aangeslagen is. Zou het juist logischer vinden als meer landen dat zouden doen..
Kaus schreef:Bedoel je vanuit het buitenland naar de UK alsin, een ander land dan Nederland. Of ook wanneer je van Nederland naar de UK wil?
Wij willen vorig jaar in de zomer misschien naar de UK met de honden maar als dat zo'n gedoe is... Laat dan maarGaan we wel weer naar Zweden/Noorwegen. Stuk makkelijker.
kiwiwitje schreef:Ja dat het allemaal veel werk is dat is inderdaad wel heel zuur. Maar vind het wel nuttiger dan klakkeloos enten en er vanuit gaan dat t altijd maar werkt.
xLaraaj schreef:Daar gaan de lastminute trips naar het UK.. byebye inkomsten voor de mensen die van toeristen leven