Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Je kan het altijd proberen op heel neutraal terrein.
Hier hebben ze elkaar 1 keer in de haren gevlogen, maar dat kwam omdat Blik stoffer aan het pesten was..
Eoweyn_x schreef:Jeetje zeg. Dat is knap balen.
Ik zou de fokker dit wel even laten weten...
Als ik je advies mag geven, laat tzt de snijtanden verwijderen. Scheelt wekelijkse stress en narcose en ze kunnen gewoon leven met enkel hun kiezen.
Voor nu zou ik ze uit elkaars zicht en geur proberen te houden. Zoals ik ook tegen Rebecca zei kan het heel anders lopen als je ze straks herkoppelt met twee dames.
Sterkte met de hele situatie
MoppieFilou schreef:Wat betalen jullie ongeveer per jaar per konijn, onverwachte kosten niet meegerekend? En daarmee bedoel ik voer, hooi, strooisel tot vaccinaties. Ik ben even aan het uitrekenen of twee extra konijnen haalbaar is qua kosten.
Rebecca schreef:Ik blijf het best lastig vinden, Syb is echt heftig tegen Frits . Straks zit ik met 4 konijnen die elkaar niet kunnen luchten of zien , Nynke heeft jaren terug met Dobby Kerst en Utopia een 4 tal gevormd , alleen viel zij constant Utopia aan omdat zij gewoon altijd zwak was en een lobbes . Wat als straks Syb het beest uithangt en Nynke de bitch , ik ga wel voor neutraal terrein uiteraard . Ben enorm in de war van mijn konijnen momenteel
. Maar Frits is al balloos
, geloof 3 weken alweer. Over 3 weken ga ik actief een meisje zoeken voor hem is de planning
Gigixponys schreef:Haar tanden ook al? Had Lou daar ook al geen last van?
Was jij trouwens niet degene die heel ver was gereden om ze te halen?
Ik heb ook een konijntje met snot, maar dat is niet erfelijk he.
Eoweyn_x schreef:Lily en Lou opnieuw koppelen bedoel je?
Ik wilde even deze foto delen van Jip. zal lekker zitten ofzo?
[ Afbeelding ]
MoppieFilou schreef:Valt best mee eigenlijk! Bedankt!