Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sellyxx schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met wilgentakken geven? Sowieso met mate heb ik wel gelezen. Een buurvrouw van ons heeft de takken 4 weken geleden gesnoeid, ze wilde er eerst iets van deco van maken maar dat werd 'm niet. Dus ik kan ze eventueel overnemen. Ik lees overal op internet vooral dingen over verse wilgentakken. Kan het kwaad dat deze al 4 weken liggen? Er is verder niks mee gebeurd of aan dingen blootgesteld. Maar vroeg het me toch even af.
MoppieFilou schreef:Sellyxx schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met wilgentakken geven? Sowieso met mate heb ik wel gelezen. Een buurvrouw van ons heeft de takken 4 weken geleden gesnoeid, ze wilde er eerst iets van deco van maken maar dat werd 'm niet. Dus ik kan ze eventueel overnemen. Ik lees overal op internet vooral dingen over verse wilgentakken. Kan het kwaad dat deze al 4 weken liggen? Er is verder niks mee gebeurd of aan dingen blootgesteld. Maar vroeg het me toch even af.
Dat is helemaal prima hoor! Je kan in de winkel ook vaak gedroogde wilg kopen, en heel wat speeltjes zijn ervan gemaakt.
Edit: Ik kocht ook wel eens verse wilgentakken en als je ze aan de lucht laat drogen zeg maar zei de verkoper dat ze echt wel lang goed blijven.
Sellyxx schreef:MoppieFilou schreef:
Dat is helemaal prima hoor! Je kan in de winkel ook vaak gedroogde wilg kopen, en heel wat speeltjes zijn ervan gemaakt.
Edit: Ik kocht ook wel eens verse wilgentakken en als je ze aan de lucht laat drogen zeg maar zei de verkoper dat ze echt wel lang goed blijven.
Jaa dat is ook zo! Tuurlijk zullen ze vers misschien nog lekkerder vinden als ze het gewend zijn maar t gaat er vooral om dat ze wat leuks en lekkers hebben om te knagen! Bedankt voor je reactie! Ik check altijd graag eerst even dubbel