@Napie ik ken het voer wel maar voer geen RC. Viel voor mij af op de ingrediënten en van de proefzakjes moesten ze hier kotsen. Ze krijgen alleen Purizon brok, carnibest, hartblokjes en schesir of almo nature.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanji91 schreef:Ohja das ook zowil geen naakte hangbuik zwijntjes
Maar hoe zit het dan qua calcium enzo? begreep dat kittens dat wel meer nodig hebben? en eventuele andere ingrediënten die in kitten wel zit maar volwassen niet? (vroeger was alles zo veel makkelijker)
Zertab schreef:Even ego post, sorry...
Vandaag de dierenarts gesproken over Muis. Besloten is om zes weken hypoallergene brokken te eten en verder mag ze niets. Maar goed, dat wisten we al. We laten de andere medicijnen even voor wat het is. Ook omdat het al beter lijkt te gaan, maar dat kan ook de prednison doen natuurlijk. Die is over 2-3 weken vanaf nu uitgewerkt dus ben benieuwd. Na zes weken weer een controle afspraak.
SimoneeM schreef:Zertab schreef:Even ego post, sorry...
Vandaag de dierenarts gesproken over Muis. Besloten is om zes weken hypoallergene brokken te eten en verder mag ze niets. Maar goed, dat wisten we al. We laten de andere medicijnen even voor wat het is. Ook omdat het al beter lijkt te gaan, maar dat kan ook de prednison doen natuurlijk. Die is over 2-3 weken vanaf nu uitgewerkt dus ben benieuwd. Na zes weken weer een controle afspraak.
Fijn, geeft ook een beetje rust denk ik, dat er een plan is.
En zelfs al zou het de prednison zijn die nu wat doet, vind ik dat wel pleiten voor het feit dat het een allergie is en niet iets neurologischHopelijk helpt dit voer!