Ik betrap hem soms wanneer ik boven bezig ben en ik hoor hem dan beneden wat pruttelen. En op een gegeven moment heeft hij dan de toon te pakken en gaat het er steeds meer op lijken. Echt grappig hoe je dan de klemtonen hoort. En wanneer hij het goed zegt reageer ik altijd superblij en zie je dat er een lampje gaat branden en dan perfectioneert hij hem
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 13:55
Ik moet vandaag ontlasting van meneer opvangen, maar opeens besluit hij volledig zindelijk te zijn Lekker is dat Dus ik zit hem nu aan te moedigen dat hij het op een plek laat vallen waar hij het normaal niet mag, maar hij vertikt het
Ik heb er wat papier onder gelegd en het inmiddels te pakken! Maar ik blijf het ironisch vinden dat meneer van Vunsbakkenstein nu opeens besluit om het steeds netjes bovenop zijn kooi te doen ipv er naast
Oeh, nog niet gemeld maar hij is weer kerngezond verklaard! De assistentes mochten met hem oefenen hoe ze vogels moeten behandelen. Hij heeft zich keurig gedragen! Alleen nagels knippen vond hij niet leuk en nam hij ons wel flink kwalijk
Toen we thuis kwamen wilde hij even niet bij ons zitten en niet op de hand stappen. Dan gaat hij zich 'verstoppen' en loopt de hele tijd te mopperen (klinkt als een soort grommen, maar hij doet verder niets, hoor ). Pas na wat cashew nootjes wilde hij wel weer ons vriendje zijn En hij was ook bekaf, dus na een nachtje goed slapen was hij het alweer vergeten.
Ja, was toch weer een pak van m'n hart! Hij heeft nergens last van, maar wel fijn om dat bevestigd te krijgen! Zeker omdat hij voornamelijk vers eet kunnen ze snel een bacterie oplopen.
EmptyWords
Geplaatst: 28-03-19 23:35
Een koprollende papegaai..... misschien ook wel iets voor Mango
Hij pakt dan mijn twee duimen en rolt om. Filmpje houden jullie nog tegoed. Ik heb vandaag een valk moeten laten inslapen dus mijn humeur is niet zo best en Mango reageert daar momenteel ook flink op.