Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:31

Westhof schreef:
Wat een mooi stel gaby12!

Haha nafkedemi _O-

Wat een leukerds Eulogy :D

Onze katten willen vooral knuffelen als ze moe of net wakker zijn.

Milo heeft besloten dat 'ie tuinman wil worden. Het gaat nog niet zo goed, want nog geen minuut later lag de plant op de grond :7
[ [url=m/gZcUkW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat laatste ken ik maar al te goed :')

Afbeelding

Mijn plant was uiteindelijk zo aan gort dat we hem maar weg gedaan hebben xD

Fabster

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:34

Sonja's kroelmoment is als je op de wc zit... :roll: :=

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:36

milo heeft dus blijkbaar nog geen groene poten.....
maliejane ook een geweldige foto!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 10:37

Snow komt altijd kroelen als ik uit de douche stap... en maar knorren en kopjes geven aan je nog natte benen. Heel handig met een witte langharige kat. Ook op het toilet komt ze wel eens knuffelen. Hoewel dat meer is van, geef me nog eens een lekker zakje eten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 12:34

Het geeft wel leuke foto's zo met de planten. :=

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 14:19

Frum knuffelt het liefst om 3 uur s nachts. Denk ik, ik kijk dan nooit op de klok maar ik ben altijd diep in slaap en het is donker dus ik zal er niet ver naast zitten.
Zij is dan klaar met slapen en komt dan luid spinnend naast mijn hoofd zitten. Ik moet dan omdraaien en precies zo gaan liggen dat ze tegen me aan kan kruipen met haar kop tegen mijn hals. Dat ik slaap is voor haar geen probleem, ze geeft me gewoon een aanmoedigende mep. Met nagels uit. Toegeven is minder werk dan wakker worden en haar weg sturen dus ze is inmiddels echt een verwend krengetje. Maar het slaapt wel lekker met een kat in je nek.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 14:46

Dat kan mijn dochter beamen, ja! :D Die slaapt ook met en kat in bed. Lijkt me niks. Bij mij gaat de deur dicht.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 17:59

Leuke foto's weer!

Hier slaapt de kat mooi in de gang, niet in de slaapkamer. Woonkamer staan de cavia's, dus vandaar de gang.

Mijn vriend heeft een sjaaltje gebreid voor Texel :')
He's so fancy!
Afbeelding

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 18:09

Allebeide gezellig mee snachts <3
Of samen in de bench die daar ook staat
Afbeelding
Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 18:11

claudiadvx schreef:
Allebeide gezellig mee snachts <3
Of samen in de bench die daar ook staat
[ [url=m/hUXy4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1nPf64.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schildpadkatten zijn echt de allermooiste! <3

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 18:12

Nientsje schreef:
Leuke foto's weer!

Hier slaapt de kat mooi in de gang, niet in de slaapkamer. Woonkamer staan de cavia's, dus vandaar de gang.

Mijn vriend heeft een sjaaltje gebreid voor Texel :')
He's so fancy!
[ [url=m/MTQASM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe die er bij kijkt ook! Zo van is dat nou nodig...?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 18:17

Dikke draak is het.
Hond van mijn schoonouders logeert hier ivm vakantie schoonouders. Katlief is hem zelfs de baas. Pikt steeds de mand in. Dus zo'n zelfde mand gekocht (alleen in een andere kleur) nu liggen ze dus in elkaars mand :))
Afbeelding
Samen in 1 mand werd namelijk wat krap :=
Afbeelding

Kitten van 4 maand vs hond van 12 jaar :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:00

Oh dat herken ik zo van bij mijn ouders!

Onze hond was overleden en mams en ik wilde graag een nieuwe hond. Mijn vader wilde dit niet. Een kennis had een nest ragdols, dus wij wilden een kitten. Mijn vader wilde dit niet. Nu woon ik bijna een jaar samen met mijn vriend en kwamen hier dus 2 kittens en mijn vader is uiteindelijk toch om gegaan.

Mijn oma maakte zich zorgen want waar moest zij haar hond nu laten als ze op vakantie gingen? Niet onbelangrijk; de hond (Westland high terrier) slaat flink aan als hij katten ziet en valt ze ook aan als hij de kans krijgt. Echter is hij bij opa en oma een andere hond dan bij mijn ouders. Daar gaat hij ook tekeer als de bel gaat en bij mijn ouders geeft hij geen kick. Andere regels, andere omgeving en niet zijn huis.

Dan hebben mijn ouders nu dus kittens van nog geen half jaar oud, maar de hond heeft toch al een tik gehad van ze, loopt er met een boog omheen :+ van de week vertelde mijn moeder; hond ging liggen, een van de kittens ging in de buurt liggen, hond staat op en denkt; ik ga naar mijn mand. Komt bij zijn mand aan, ligt de andere kitten erin. Toen is hij maar voor zijn mand gaan liggen. :+ en het mooiste; het gaat hartstikke goed, niks aan de hand. De kleinste kitten loopt onder hem door, en zo nu en dan als de hond niet naar ze luisterd krijgt hij een tik en is het klaar haha

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 19:03

Hoi allemaal, mag ik mee kletsen <3

Dit is Muis, 2 jaar oud. Een geholpen vrouwtje.
Afbeelding

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:25

Ohh herkenbaar allemaal. Planten hebben we alleen nog in het aquarium... die graven ze uit of vreten ze op. En knuffelen. Zika knuffelt eigenlijk alleen met mijn vriend. Met een beetje dwang ook wel met mij. Kito daarin tegen knuffelt altijd met mij. Geen baasje voor hem.
Deur dicht op de slaapkamer werkt niet... ze wete hoe ze die open moeten maken. Dus ze hebben mandjes boven. Zika slaapt netjes in zijn mandje of op het voeten eind. Kito slaapt of beneden of boven op mij. Of naast mij. Zika doet dat in de winter ook wel maar die is getraind <<)

Zodra ik omdraai staat hij op loopt mee en als ik weer lig gaat hij ook weer liggen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:31

Giolli schreef:
Hoi allemaal, mag ik mee kletsen <3

Dit is Muis, 2 jaar oud. Een geholpen vrouwtje.
[ [url=m/9Gpex2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XIEPca.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tuurlijk! Muis ziet er uit alsof ze heel zacht is. Wordt veel geaaid zeker?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:02

Wat een schatje Giolli!

De eerste kleine 3 weken sliep Horus bij ons op de slaapkamer. En altijd op mijn hals. Sliep er niet al te best van. :') Daarna is ze verhuisd naar beneden met de honden.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:10

Hoi! Mag ik mij ook melden?
Sinds een week of 7 trotse eigenaar van Hippie (26-5-17) en Freya( 14-5-2017)!

Afbeelding

Afbeelding

Freya is Zwart wit en stiekem mijn favoriet. Hippie is de grijs-witte en trekt meer naar m'n vriend toe.
We hebben ze uitgezocht in n ruimte met 10 kittens uit verschillende nestjes. Freya was binnen 30 seconden duidelijk, Hipje duurde iets langer, maar nu zijn ze allebei onmisbaar!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:18

Hippie :D Leuke naam. Leuk stel _AB_

Ik wilde even gaan spelen met de hengel met Horus maar de meest fanatieke was iemand anders,
https://youtu.be/fPUK-ShcfeM

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:22

Ja, leuk hè! Zo heette ze in het asiel al, we konden kiezen tussen Hippie, Happy en Harley qua paspoort. ( Drie katjes uit t zelfde nestje) We kozen hippie, met de insteek haar naam nog te veranderen. Maar we vonden t zo'n toffe naam dat we haar maar zo zijn blijven noemen. En t past nog goed bij haar ook! Zo chill is ze :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:47

<<) Zoho! Wil muis niet op date met ted? Hij is zeer charmant hoor..
Afbeelding

Ted zoekt namelijk een bokt- vriendinnetje. Dit zijn de dingen die ted belangrijk vind;
- Iemand die van een actief buitenleven houdt
- Iemand die van knuffelen en dutjes houdt
- die tegen een stootje kan, ted is namelijk nogal groot en lomp als hij wil spelen
- die het niet erg vind dat ted een genderneutrale kat is
- ted geen kinderen kan maken door een amputatie van een ehm.. belangrijk onderdeel. 2 belangrijke onderdelen eigenlijk.
- ted is accountant en zorgt voor brood op de plank
- is heel zorgzaam en lief
- praat graag en veel

Voor interesse kunnen andere dames ook bellen met 0900-tedisdeknapste

:+ :+
Laatst bijgewerkt door Jojoju op 20-09-17 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:52

Ted is echt de macho man van dit topic.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:55

Oehw, wat n mooie man!

Hier ploft net n spinnende hippie op schoot :)
Nu heet ze ploffie voor de rest van de dag!
Maar er zijn meer varianten :) Zoals Wrappie ( ingerold in n deken) en kleppie als ze maar blijft mauwen :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:59

Omg Ted is echt prachtig.

Kleine voorgeschiedenis;
Ik kreeg Muis samen met mijn huisgenoot en vroegere ex, wij waren nog goede vrienden en woonde samen in een anti kraak pand. We besloten Muis te kopen.
Toen besloten werd dat het pand gesloopt werd ben ik op mijzelf gaan wonen en na heel veel ruzie wilde ex haar niet afstaan. Hij had haar trouwens ook al weg gegeven aan een andere kameraad van hem. Wat een ellende toen die tijd zeg... 1,5 j later kreeg ik een bericht van onze oude buurvrouw van het kraakpand. Of ik even op de koffie wilde komen want ze had Muis al een paar x gezien de afgelopen tijd. Diezelfde ochrend nog geweest met een kooitje, ze heeft anderhalf jaar rond gelopen in het bos bij het huis. Hij heeft haar achter gelaten... Toen hij zelf ging verhuizen kon ze niet mee, maar schijnbaar mocht ik haar in elk geval niet hebben. Ze is nu weer terug bij mij en ben zo blij dat ze weer terug is. Ze is zo gek als een deur, maar niks veranderd met ''vroegah'' alleen een stukje groter :D
Ondertussen is ze geholpen, gechipt en geënt en woont ze alweer een half jaar bij mij en mijn vriend in huis die gelukkig dol op haar is!
Ze mag naar buiten, maar verder dan de tuin gaat ze niet. Ze zal het wel beu zijn :=
Toen ze bij mij kwam had ze 13 teken, was ondervoed én uitgedroogd. Volgens de DA heeft ze meerdere nestjes gehad. Ze was pas 1. :n

De eerste dag bij mij:

Afbeelding

Home sweet Home na 3 weken:

Afbeelding

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 23:05

Welkom muis!