Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_classic schreef:We hebben wel een julius k9 tuig voor Tara, die heeft ze vaak in het bos aan.
Hier in de wijk zou ik ook liever een tuig willen, maar als ze een kat ziet gaat ze met haar hele gewicht in het tuig hangen en dan houd ik haar niet meer. Hier meerdere keren over straat mee gesleurd omdat ze een kat zag.
Dus vandaar nu noodgedwongen een halsband of slipketting..
Edit: mocht iemand tips hebben voor een tuig waarbij ze dit niet kan doen, dan hoor ik het graag!
Cayenne schreef:Die ken ik niet. Heb je een link?
Cayenne schreef:Kopstotenauw!
Met wat voor 'materiaal' laten jullie je hond uit?
Fajah loopt ivm haar uitvallen voorlopig nog aan de slipketting, maar ik hoop wel dat ze ooit zover is dat ze aan een tuigje kan.
De slipketting hangt wel 99% van de tijd gewoon los, want ze trekt gelukkig niet.
Op cursus zijn ze over het algemeen eigenlijk niet zo voor een tuigje. Wat vinden jullie?
Lynn_Nikita schreef:Cayenne schreef:Kopstotenauw!
Met wat voor 'materiaal' laten jullie je hond uit?
Fajah loopt ivm haar uitvallen voorlopig nog aan de slipketting, maar ik hoop wel dat ze ooit zover is dat ze aan een tuigje kan.
De slipketting hangt wel 99% van de tijd gewoon los, want ze trekt gelukkig niet.
Op cursus zijn ze over het algemeen eigenlijk niet zo voor een tuigje. Wat vinden jullie?
een tuigje met politierie,
waarom zijn ze niet voor een tuig?