Kiko heet eigenlijk Spotted World Afiya Sossusvallei.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:En, hoe is de eerste nacht gegaan?
x_Anne_x schreef:Jeej wat leuk dat Bowie thuis is!
Hoe is t vannacht gegaan?
Wij hadden Lucky vannacht in de grote bench gedaan omdat de kleine nu echt wel beetje klein te worden.
Maar mevrouw was het er niet mee eens haha.
Dus haar toch maar weer naar de kleine gebracht.
Fotsy schreef:wat een knapperd petitparis, mooi
spannend dan
x anne x een grotere bench die niet aanslaat, komt wel
hier slaat de bench al helemaal niet aan, als ze ziet dat het de moment is om erin te gaan, gaat ze lopen![]()
en hoe is de nacht geweest met Bowie
en nero?
Femm_k schreef:Wat fijn dat de eerste nacht zo goed ging!
Precies ik zou niet zo snel gaan castreren hoor. Wij krijgen waarschijnlijk ook een reu, en gaan in principe helemaal niet castreren. Het is een fabel dat het het gedrag altijd beïnvloed. Soms wel maar vaak ook niet. Je zou altijd een keer chemisch kunnen castreren om te kijken of dat helpt.
Hier wordt het spannend! Nog een paar dagen en dan worden de pups geboren. Hopelijk vrijdag, dan is ze ook uitgerekend.
xMaxxiee schreef:Femm_k schreef:Wat fijn dat de eerste nacht zo goed ging!
Precies ik zou niet zo snel gaan castreren hoor. Wij krijgen waarschijnlijk ook een reu, en gaan in principe helemaal niet castreren. Het is een fabel dat het het gedrag altijd beïnvloed. Soms wel maar vaak ook niet. Je zou altijd een keer chemisch kunnen castreren om te kijken of dat helpt.
Hier wordt het spannend! Nog een paar dagen en dan worden de pups geboren. Hopelijk vrijdag, dan is ze ook uitgerekend.
Als je niet castreert heb je wel een verhoogde kans op balkanker. Ik wou dat wij onze hond gecastreerd hadden, dan had hij misschien de 20 nog gehaald
Cheytjuh schreef:Onze boef gedraagt zich voorbeeldig de eerste dag echt bij de oppas, ze zijn helemaal gek met hem
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Heerlijk om te zien hoe hij ook met de kids daar is