Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Super mooi! Ik wil ook graag nog zo'n graafgedeelte maken, want ik heb nu overal in de bak +-20 cm bedekking en ze graven hier alles in, dus elke ochtend kan ik alle huisjes, speeltjes en trappetjes weer onder de bodembedekking weghalen.
xMercury schreef:Wat een prachtig verblijf! Misschien een idee om het schelpenzand te vervangen door chinchilla zand? Schelpenzand kunnen ze zich lelijk aan verwonden
Bix schreef:Ik zou hier ook graag mee willen kletsen! Ik ben op dit moment bezig het inrichten van een Detolf vitrinekast; 20 juli haal ik een opvangertje op bij De Kleine Beer in Almere.
De Detolf dichtbij en voor slechts 10eu op mogen halen. Ik heb er drie tussenschotjes in laten maken. Helemaal links een graafhoek gecreëerd met zaagsel en hooi. Er staan twee lectuurbakken op elkaar en direct op de bodem, zodat de hamster er niet onder kan graven, met alle gevolgen van dien.. Rechts staat er één, met daarop een Bogie wheel 19cm. Expres voor deze variant gekozen. Staat, vind ik althans, mooi bij een natuurlijke inrichting, maar is wel gemakkelijk schoon te maken.
Het chinchillazand mag nog wat aangevuld worden. Ik heb nog wilgenbruggetjes nodig. En in de tweede bak van rechts wil ik reptielenzand proberen. Ben dit inmiddels vaker tegengekomen in verblijven. Iemand hier ook ervaring mee? In de twee liggende potten zit chinchillazand. In de twee staande potjes komt kattengras.
http://myalbum.com/album/j2uEVl3gidy7