Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiekeboefje schreef:Weet je of black en tan dan goedgekeurd is?
Onze Puck is nu 7 weken in verwachting. We hebben gisteren dmv een röntgenfoto 7 pups geteld!Ze heeft het zwaar maar haar buikje is nog erg bescheiden wel. Ik heb haar gisteren vast kort getrimd zodat ze dat de laatste weken van de dracht en de eerste weken van de pups niet hoeft.
[ [url=m/F8930B.jpg]Afbeelding[/url] ]
arabella2000 schreef:De meerkleurige poedels zijn nu tr wel goedgekeurd onder het ras Le Chien Particolore a Poil Frisé.
Hiervandaan kunnen ze nu ook een stamboom krijgen.
https://www.nederlandsepoedelclub.nl/fokken?id=257
Mijn dwergpoedel kon heel goed alleen blijven. Ik heb een tijd camera's gehad en ze lag heerlijk te slapen. Het ligt er echt aan hoe het opvoeden gaat. Met mijn huidige hond gaat het alleen blijven absoluut niet goed. Gelukkig voor haar ben ik ivm ziekte bijna altijd thuis.
Nadat gioia deze zomer overleden is heb ik even gezocht naar een nieuw maatje voor mij. Lang wachten was geen optie, dus ben ik buiten de poedel gaan zoeken. Ik ben nu super gelukkig met mijn poedel x cocker spaniel kruising. Beide rassen ken ik en bevallen mij. Ik zal niet zoveel over lilo plaatsen, maar 1 foto voeg ik toe van mijn draakje
[ [url=m/mHliRt.jpg]Afbeelding[/url] ]
idylle schreef:Ik heb nog een vraag. Zijn jullie poedels wel eens een dagje alleen? En gaat dat goed? In ons gezin werkt iedereen op wisselende dagen waardoor ze 2 dagen in de week alleen zou zijn. Nu las ik op internet dat dit niet mogelijk zou zijn, vandaar mijn vraag hoe jullie ervaring hiermee is.
_Mars schreef:Silver is goed gekeurd dacht ik. Alleen harlekijn (bont) niet.