Molossers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Molossers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:36

Kim, onze beast was ook een kruising en dat was een prachtbeest! <3, bouw, karakter, alles klopte!

Afbeelding
Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:25

Afbeelding
Nou sinds de verhuizing naar een mooie 2 onder 1 kap incl tuin en veranda vond Charlie het al helemaal leuk. Meer rust in zijn koppie en lekker veel buiten zijn. Maarja, al rasechte bankhanghond... zonder bank in de tuin, was dat toch minder leuk...
Gelukkig is dat probleem nu opgelost ! Charlie heeft een bank in de tuin! En fijn dat hij het vind, hij is de tuin niet meer uit te krijgen :P

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:20

Ooooh heerlijk! Dat willen wij dalijk thuis idd ook nog! :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 19:18

Leuke hond, Kim.

Onze honden zijn niet altijd even sociaal, vooral Kane, reu van vijf, niet. Ik denk dat teven wel zou gaan, mits ze doen wat hij wil. Reuen gaat hij niet leuk vinden. Lara, Tankie en Brenda kunnen wel met andere honden overweg, maar ook tot op zekere hoogte. Ik denk dat je dat ook niet perse moet willen met dit soort honden.
Jouw hond is tien maanden toch? Dan zal hij nog heerlijk sociaal zijn, maar hou er rekening mee dat dat best nog kan veranderen als hij ouder wordt.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:45

Lastig is dat toch met die molossers. Hoop dat Charlie lekker zo sociaal blijft, we doen er in ieder geval alles aan dan kunnen we dat onszelf nooit kwalijk nemen.
Vandaag even geëxperimenteerd met de camera. Black foto's bij paarden zijn helemaal in dus ik dacht, dat kan bij honden ook!
Zie hier resultaat! Afbeelding

Charlie word overigens steeds blijer in dit huis. Als ik nu boven de was ga doen komt die stiekem ook naar boven om dan vervolgens languit op het logeerbed te gaan liggen snurken :P wat een dier <3

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:35

Hahaha leuk! Dat doet zenna ook altijd :')

Mooie foto!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-16 23:59

Wat een enorm gave foto ! Heerlijk dier <3

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:42

Kim wat een prachtige foto!
Hier ook zo'n stiekemerd die op bed gaat liggen :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:33

Zaterdag komt de knapperd kennis maken met Zenna!! Duimen jullie mee dat Zenna zich van haar beste kant laat zien? :') Even een plan de campagne maken over hoe en waar we alles aan gaan pakken. Mijn trainster gaat ook mee, dus ik verwacht eigenlijk weinig gekke dingen.

We gaan gewoon lekker wandelen en zodra we zien dat beide kalm zijn krijgt zenna dr muilkorf om. Uit voorzorg, omdat ik gewoon absoluut niet wil dat ze bijt mocht ze dat willen.

Ook heb ik mijn Bob a Lot voer ballen binnen :') Kennen jullie deze? Ik krijg er geen filmpje op maar Zenna is nu al gek op dat ding!

Hoe is het hier met iedereen en de hondjes? :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:17

ah, een soort tumble balls zo te zien op google. :))

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:43

Ja! Tuimelaar idee idd! Super leuk! Zenna had m vrij snel door haha! Moet wel snel genoeg een snoepje uitvallen anders pakt ze het ding op en gaat ze op d'r bedje liggen met dat ding :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:47

Loez ik ga voor je duimen
Wat gaat de tijd toch snel! Heeeel veel plezier met jullie nieuwe knapperd

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:11

Hij komt nog niet definitief komende zaterdag :) Dit is weer even een tussenstop haha!
Herstel ging iets minder vlug dan verwacht. Maarja, hij is jong en stuitert nog aardig dus we rekken het even iets uit. Alles gaat super fijn in overleg met de fokkers. En we willen allemaal het beste voor hem, dus 2 weken langer herstellen bijvoorbeeld maakt voor ons beide niet uit :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:25

Oh dan had ik het verkeerd begrepen. Haha
Maar dan duim ik voor de kennismaking. Fijn dat de trainer er bij kan zijn! en alsnog veel plezier

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:06

Dankje!! Update komt uiteraard! :P

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:33

Spannend Loez! Hoop dat Zenna blij is met haar nieuwe maatje-in-wording!

Hier hebben we vorige week mijn paard naar huis gehaald. Ik was heel benieuwd (en zenuwachtig) hoe de honden hier op gingen reageren, maar dat gaat boven verwachting goed!
Ze kunnen natuurlijk niet bij elkaar, maar er wordt niet geblaft of vervelend gedaan. *\o/*

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:05

Dat is al heel fijn namiro!!

En ik hoop idd ook dat zenna het op prijs stelt haha! We merken zo wel dat ze een speelmaatje mist, dus laten we hopen op het beste!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:42

Loez spannend!
Ik hoop ook voor je dat Zenna goed reageert.

Namiro fijn dat het goed gaat met je paard aan huis!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:56

Dankje! Ik merk (En mijn collega ook :') ) dat ik toch aardig zenuwachtig ben hoor voor zaterdag... Hangt stiekem toch best wel wat vanaf en hoop natuurlijk dat Zenna zich gewoon gedraagt.

Nu weet ik dondersgoed dat ik me eigenlijk nergens zorgen om hoef te maken, maar ik krijg dat er niet uit bij mezelf. Tis al stukken minder dan een paar jaar terug. Dan zou ik nu met migraine op bed liggen van de stress en snachts wakker liggen denk ik :')

Op mijn werk is het rustig op het moment dus heb weinig afleiding... Vanavond met mams weg en morgen verder met de tuin, dus dat moet goed komen.. Moet echt even bezig blijven.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:11

Kan ik me voorstellen Loez. Ik zou ook zenuwachtig zijn!

Sterker nog.. Ik ben ook zenuwachtig. Zitdag wordt mijn hopelijk nieuwe paardenvriend gekeurd! Vervolgens een rit van 2,5 uur in de trailer en de kennismaking met mijn paard. Ik heb ook al enorme kriebels in mijn buik..
Leuk he.. Dieren houden!! Hihi

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 21:13

Hahaha zeg dat wel namiro pfff hoop spanning brengt t met zich mee

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 21:21

Hoe was het vandaag Loez?

Hebben jullie nog een 'hebben' lijstje als het betreft molossers bokkers? :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:45

Ja, nog een Boerboel :') of een stuk of 5 hahah

Vandaag ging enorm goed!! Heeeeel trots op mijn hondje! Ik doe vandaag of morgen ff updaten

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:49

briitje schreef:
Hoe was het vandaag Loez?

Hebben jullie nog een 'hebben' lijstje als het betreft molossers bokkers? :+

Loez we wachten in spanning af!!!

Bedoel je een lijstje qua honden of spullen haha :D
Voorlopig vind ik 1 über puber in huis wel genoeg maar spullen kan ik blijven kopen voor meneer. Nu is er een mooi lederen tuig onderweg op maat gemaakt met matching riem. Dat was het belangrijkste op mijn verlanglijstje met Charlie spullen.

Omdat ik een aandoening heb waardoor mijn gewrichten makkelijk uit de kom gaan krijgt hij een anti trek tuig wat wel helemaal ergonomisch is voor hem. Maar dat als er ineens een kat weg schiet voor hem mijn schouder niet uit de kom getrokken word. Verder luisterd hij altijd braaf maar af en toe gebeuren er toch onvoorziene dingen en dan is het toch lastig. Hopelijk is het dan zo goed op te lossen en kan ik nog meer genieten van het wandelen als ik nu al doe !

Afbeelding
En de geduld oefening gaat steeds beter en uitgebreider ! Trots op de knapperd !

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:53

Een automatische kwijl-afveger? Heerlijk, zo'n hond die even gaat drinken en vervolgens druipend langs de muren naar de bank komt gelopen.
Iemand daar misschien de gouden tip voor?